Stage in Amsterdam

Hoi meiden,

Ik plaats nooit iets op girlscene, maar ik heb nu toch jullie hulp nodig! :flushed:
Ik ga aankomende maand mei op front office stage in een hotel in Amsterdam, maar helaas kom ik hier zelf niet vandaan en weet ik dus niet super veel leuke hotspots. Het hotel zelf zit super dicht bij het Rijksmuseum, dus als jullie leuke dingen daar in de buurt weten die niet super bekend (bekend mag ook, trouwens) zijn zou ik het super erg waarderen als je een comment achterlaat.
Ik ben zelf al een beetje op zoek geweest, maar extra tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Thank youuuu!!

x

Ik kan je niet helpen met de hotspots in Amsterdam! Maar misschien kan jij mij helpen ? Ik wil ook graag stage lopen in Amsterdam dit gaat toevallig ook over front Office medewerker. Bij welk hotel loop je stage ? En hoe zit dat met wonen? Krijg je niet betaald en heb je een woning? Of betaal je een kamer? Krijg je vergoeding of niets,liefs en alvast bedankt!

-

Leuk dat je ook stage wil lopen in Amsterdam en tuurlijk wil ik je helpen!
Ik ga stage lopen bij Max Brown Hotel, echt heel erg leuk! Ik woon zelf in Noord- Holland en ik kan makkelijk naar Amsterdam reizen, dus ik heb daar geen kamer gezocht. Ik krijg volgens mij wel stagevergoeding, en als je in Amsterdam zou gaan wonen krijg je een extra vergoeding als het goed is. Weet natuurlijk niet of dit overal zo is…
Hopelijk kan je hier iets mee! x

Ik studeer zelf in Amsterdam, maar kom eigenlijk helemaal niet zoveel in de stad haha. Ik weet wel dat ik buiten de grote winkelstraten en toeristenplekken het veel leuker en gezelliger vind. Er is een hele grote platenwinkel (concerto) wat ik heel leuk vind om heen te gaan. Ik ben trouwens ook een keer met school naar het tropenmuseum geweest wat wel echt interessant was. Verder is het deel in het vondelpark waar het rosarium is heel erg fijn om te chillen als het een beetje lekker weer is! (Hoop dat je iets aan deze tips hebt hahah)

Utrechtsestraat zitten leuke tentjes/winkeltjes. Is 10 minuutjes lopen vanaf het Rijksmuseum. Uhm… Albert cuyp zit vlakbij.

Wat versta je onder ‘hotspots’?