Hey hoi! Ik start volgende week aan m’n 2e jaar Diergeneeskunde in Gent. Nu moet ik komende zomervakantie 2 weken stage doen, 1 week bij Kleine Huisdieren (kat, hond, konijn, ratten…), en 1 week bij Overige (vee, schapen, varkens, paarden, reptielen… je kan het zo gek niet bedenken!). Ik mag géén stage lopen bij een Veearts. Wel bijvoorbeeld in een asiel, zoo, hondenkennel ofzo. Het is de bedoeling dat ik best wat bijleer over de diersoort waar ik bij sta. Iemand enige (originele), leuke ideeën waar ik stage zou kunnen volgen?
Heeeee
Wat leuk dat je diergeneeskunde studeert! Ik wil misschien volgend jaar diergeneeskunde studeren(ik zit nu in 6 VWO en ik wilde graag weten hoe het is om te werken als dierenarts.
Ik heb gewoon een mail gestuurd naar een dierenkliniek in de buurt, waar ze naast kleine huisdieren ook paarden en vee behandelen. Dit was erg leuk!! Ik heb hier echt veel van geleerd, omdat ze ook veel uitlegden aan mij over wat ze allemaal doen. etc.
Anders zou je dat gewoon kunnen proberen, en vooral goed uitleggen wat je bedoeling is en waar je het meeste geïnteresseerd in bent en ze zullen dan vast wel positief reageren
Succes!!