Stage bij een merk

Hallo allemaal,

Op dit moment loop ik stage bij Rivièra Maison als grafisch vormgever
en ben ik er achter gekomen dat ik in mijn toekomst graag bij een merk wil gaan werken.
Na de zomervakantie begint mijn tweede stageperiode, voor 4/5 maanden, en ben ik opzoek naar een leuk kledingmerk.
Heb vandaag SuperTrash en Hunkemoller gemailt voor een stageplaats.

Weten jullie misschien een leuke stageplaats waar je verschillende dingen mag doen?
Bij Rivièra Maison heb ik o.a. advertenties, bus-ontwerp, posters, vrachtwagen-ontwerp en meerdere kleine dingetjes gedaan.

Wilde altijd super graag bij een magazine werken, maar nu ben ik er dus achter gekomen dat het niets voor mij is. Dat is namelijk alleen maar het opmaken van pagina’s, meer niet.

Zou het leuk vinden als er wat leuke merken genoemd worden, zodat ik verder kan zoeken. Ik zelf ben een beetje vastgelopen haha!

xxx

misschien C&A proberen?

Niets voor mij :blush:

Ik heb stage gelopen bij Hofplein Rotterdam dat is een groot theaterbedrijf en heeft oa scholen, het was heel divers leuke sfeer en erg creatief, en we zijn nog op zoek volgens mij.

Hee welke opleiding doe je, ik wil ook grafisch vormgever worden. mn vader heeft een eigen bedrijf. echt heel leuk,xx

Ik heb zelf ook een grafische school gedaan.
En een oud klasgenootje van me heeft stage gelopen bij mexx
En een ander bij O’neill. (zeker een aanrader!!)
Zelf heb ik stage gelopen bij een bedrijf dat alle souveniertjes voor Amsterdam en omstreken ontwierp, dus geen merk maar wel heel breed, zie wel eens toeristen lopen in mijn T-shirt ontwerpen dus dat is super om te zien. En ik heb stage gelopen bij een online wepshop Attitude Holland, wat ik heel stom vond.
Als ik nog iets bedenk kom ik weer hier terug!:stuck_out_tongue:
Maar succes je vind vast iets leuks!