Stage begeleidster is ontevreden waardoor ik onzeker word. Help?

Hallo,

Ik doe een opleiding als onderwijsassistent. Zelf vond ik het goed bij mij passen en eigenlijk vind voor zover ik een paar dagen terug dacht vind bijna iedereen dat ook en dat ik zeker moest doorleren zodat ik uiteindelijk ook zelf voor de klas zou kunnen staan. Eerst twijfelde ik erg of deze opleiding wel bij mij past, maar ik had vorig jaar zo’n leuke stage en zowel me stagebegeleidster als de kinderen vonden dat ik het geweldig deed. Nu loop ik een halfjaar ergens anders stage en mijn stagebegeleidster hiervan is alles behalve tevreden over me. Zo vind zij mij totaal niet geschikt voor het onderwijs. Alles wat ik wel goed doe heb ik volgens haar van haar overgenomen. Als ik nu op mijn stage kom denk ik bij veel dingen ‘‘zal ik dit wel doen? Nee doe maar niet ik ben toch niet geschikt.’’ Mijn mentor en stagebegeleidster vinden dat ik een faalangst cursus moet volgen. Ik heb dit al meerdere keren gedaan en eigenlijk heeft het mij alleen opgeleverd dat ik mij zelfverzekerd voordoe terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen om van dit gevoel af te komen. Hopelijk kan iemand mij helpen.

xxxx

Vraag aan je stagebegeleider wat je in zijn ogen verkeerd doet en waarom de dingen die je wel goed doet niet opgemerkt worden en/of worden afgewimpeld als “dat heb je alleen maar van mij nageaapt”.
Weet je mentor trouwens wel hoe je stagebegeleider tegen je doet?