Stage basisschool

Heey meiden!

Ik zit in het eerste jaar van de PABO en heb net een stageweek achter de rug. Superleuk! Alleen nu heb ik een vraagje aan jullie… (andere Pabo-studenten en zelfde soort opleiding-studenten :stuck_out_tongue: )

Hebben jullie ook dat als je ergens stage loopt, eigenlijk gelijk wel naar één toetrekt?

Dat heb ik dus nu en ik vind het eigenlijk best raar van mezelf… :stuck_out_tongue:
De rest van de klas vind ik ook leuk en belangrijk hoor! En ik verdeel de aandacht heel goed, maar toch trek ik naar die ene leerling toe op een of andere manier.

Heb je dit ook? Laat het even weten!
Ik ben benieuwd!
En als je totaal iets anders doet, mag je ook gerust je mening hier geven. Maar hou het wel netjes alsjeblieft.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

P.S. Het is niet zo dat ik pedofiele neigingen ofzo heb hoor! XD whahaa

Ik moet morgen voor het eerst stage lopen (zit ook in het 1e jaar van de PABO) ben echt zenuwachtig!
maar of ik meer aandacht aan een leerling dan de andere zou geven weet ik nog niet, ik zal het nog wel laten weten.
Ik zit trouwens in groep 6 in welke groep jij?

Heej,

Ik herken het helemaal. In elke klas waar ik tot nu toe stage heb gelopen heb ik dit meegemaakt. Met het ene kind heb je gewoon meer een klik dan met het andere kind.
Dat is volgens mij dus helemaal niet raar.

alsjeblieft…

Ik denk dat dat wel logisch is, er zal er altijd 1 of 2 zijn die je het leukst vind… Als je dat maar niet te duidelijk laat merken aan de rest van de klas is het niet erg toch. :slightly_smiling_face:

Up!

Nog iemand herkenning of andere reacties?:slightly_smiling_face:

Herkenbaar!. Ik loop ook stage op een basisschool en stiekem heb ik ook wel een ‘oogappeltje’.

Jaa dat heb ik ook en ik weet dat dat eigenlijk niet kan natuurlijk. Ik zit ook naast haar en de juf gaat ons uit elkaar halen omdat ze telkens met me praat en niet oplet en andere dingen doet maar het is zo’n schatje dat het me niet zo opvalt.

Ik heb een soortgelijke opleiding gedaan, nouja in de zorg in ieder geval
en daar had ik ook wel last van ja.