Stad van de maand treinkaartje

Hallo lieve iedereen!
Ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kon het nergens vinden, dus ik dacht wie weet hebben jullie antwoord op mijn vraag. Het gaat om een actie van ns: de stad van de maand waarbij je heen en terug van een bepaalde stad naar de stad van de maand kunt reizen. (een retourtje naar de stad van de maand). En ik en me vriendin wouden naar amsterdam en wij wonen in de stad van de maand

Dus mijn vraag was zou het kunnen dat wij die ticket kopen maar:
We beginnen in de stad van de maand en dan reizen we naar amsterdam
en vanuit amsterdam reizen we weer terug naar den bosch

hopelijk hebben jullie antwoord
als jullie de site van ‘‘de stad van de maand’’ willen : http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juli/stad-den-bosch

xxxx

Dan betaal je dus de volle prijs om naar A’dam te reizen, en 18¤ om van A’dam naar DB te reizen.

Je bespaart dus niets want een enkeltje A’dam - DB kost 13.80, dat is minder dan 18¤.

^ Ze willen toch retour ?

jaa!

Ik zou gewoon bij de Blokker, of waar zo’n actie op dit moment is, zo’n kaartje halen. Kan je voor 16,50 een hele dag onbeperkt reizen. (vanaf 9 uur 's ochtends geloof ik.)
De hema heeft ze soms ook.

ik denk dat het wel kan hoe moeten zij weten dat je in de stad van de maand begint!
maar ik zou voor de zekerheid even bellen

Die zijn er op dit moment toch niet? Of wel?
Want die bij de Hema kon je tot eind mei kopen, maar zijn nog wel tot komende zondag geldig. Verder kan ik er nergens een actie vinden die ik nu kan kopen (;

Nee ik heb inderdaad gekeken op dit moment is er geen actie die je kan kopen. Maar ik denk dat ik voor 24 euro een retourtje koop amsterdam inclusief een ticket van madame tussauds dan ben ik uiteindelijk alsnog goedkoper uit!
toch allemaal bedankt voor de antwoorden!
xxx

Whoehoe Amsterdam!

Zinloze reactie, maar stadtionalistische komt even in me naar boven sorry!

Doen ze elke maand een andere stad? of is dit gewoon eenmalig?

haha yeaaaah amsterdam! (:

oh het is elke maand!