stad met vriendje

Dat gevoel heb ik met amsterdam, ben er geboren en getogen en ik snap echt niet hoe andere mensen het zo een speciale stad kunnen vinden haha.

• scheveningen met mooi weer anders amsterdam

nee okee, maar is wel gezellig. en alles zit een beetje bij elkaar. :slightly_smiling_face:

HOOFDDORP!

Whoeee Primark for life :grinning:
En de rest is ook erg leuk daar.

Groningen is een hele leuke stad =D!
Studentenstad, dus je kan er leuk uitgaan enzo haha.
d’r zijn ook leuke winkels (:

Je kan ook wel meerdere steden doen? Die treinkaart is toch de hele dag geldig? Dus je kan eerst naar Amsterdam ofzo, en dan afreizen naar Scheveningen en ergens bij een restaurantje met zicht op zee eten en hopen op een leuke zonsondergang :grinning:

Eerst lekker naar Den Haag om te shoppen en vanaf daar naar Scheveningen om lekker aan het strand te wandelen!

En glowgolffff, weetjewel hoe vet dat is <33 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Roermond vind ik heeel gezellig!
zou ik gelijk even langs de outlet gaan als ik jou was!

Amsterdam
Zandvoort (niet als het regent ( ": haha)
Amstelveen (dat ligt ónder amsterdam)

Amsterdam,! <3_<3

Amsterdam is altijd leuk ^^ Samen een rondvaart maken of een grappig museum bezoeken. Utrecht is ook leuk, is een mooie stad. Voor Breda geld het zelfde.
Je kunt ook naar Den Haag gaan, kun je altijd nog eventjes een bezoekje brengen aan het strand =)

oke heel erg bedankt voor de reacties!

Helemaal mee eens!

ga naar denhaag, en neem savonds de bus/tram naar scheveningen, ga daar wat eten en kijk samen naar zonsondergang :slightly_smiling_face: wel dikke kleding aan haha

Utrecht!

Ik vind Arnhem ook wel heel leuk, met heel veel kleine gezellige straatjes :3