stad met vriendje

hey,
ik had een vraagje.
wat is een leuke stad om (met je vriendje) heen te gaan?
ik heb namelijk kaartjes van de trein waar je mee door heel nederland kan reizen,
maar nu weet ik niet zo goed wat nu een leuke stad is.
alvast bedankt!

amsterdam idd

Maastricht !

Ja amsterdam dacht ik ook al aan,
en maastricht ben ik al heel vaak geweest want woon daar niet zo ver vandaan maar is idd wel leuk, maar wil nu dan eens ergens anders heen.

Amsterdam of scheveningen

Of Den Haag en vanuit daar met de tram naar Scheveningen :slightly_smiling_face:

Nijmegen.
voor mooie weer is Utrecht een aanrader! heel leuk om langs de water te gaan eten op terras :slightly_smiling_face: maar misschien heeft Amsterdam dat ook.
Rotterdam is meer leuk om te shoppen

Rotterdamm!

Scheveningen is echt geen reet aan.

Rotterdam; Of Groningen(stad)!

arnhem

Rotterdam of Amsterdam zou ik doen, want beiden is wel gezellig en er zijn daar ook hele leuke winkels.

maastricht is ook supermooi,

iig niet enschede :wink:

mwoahh arnhem is niet echt veel te doen eigelijk.

Toevallig ga ik vandaag met mijn vriendje naar Maastricht.
Ik MOET naar de Bijenkorf, dat is echt mijn winkel, haha!

Gelukkig woon ik - met de trein - maar een kleine 20 minuutjes van Maastricht vandaan, dus dat is wel heel handig.

TS, ik zou voor Amsterdam gaan.
Ik raak daar echt nooit uitgekeken, en kom ogen tekort!

Breda, dordrecht, den bosch, maastricht, rotterdam, amsterdam, utrecht, groningenof scheveningen…

Je kan in scheveningen heel mooi over de pier en de boulevaart lopen ^^ Moet je wel met de bus of de tram, maar die groeien hier in het wild dus dat zal niet lastig zijn. In de buurt in ook meteen een pathe en een bowlingbaan ^^ (ik lijk wel een reisbureau)

haha nee enschede moet je zeker niet geen gaan x)

Ik kom zelf uit Maastricht dus dat is voor mij heel normaal,
ik vraag me altijd af hoe ik Maastricht zou vinden als ik er niet woonde en een weekendje heen ging,
oke ot.

uhmmm utrecht is ook superleuk (: