Staatsexamenkandidaat, aantal vragen

Hai dames,

Sinds kort ben ik begonnen met een thuisstudie VWO via de NHA. Nu zit ik een beetje uit te vogelen wat ik precies moet kunnen/doen voor het staatsexamen voor volgend examenjaar 2018, maar kom er niet echt uit.

Ik heb nu momenteel een C&M profiel met Biologie en begrijp wel het hele gebeuren betreft centraal examen en een mondelinge college examen,

maar mijn vraag is. Voor 1 April moet ik per vak bepaalde stukken inleveren, alleen daar kom ik niet echt goed uit. Wat moet ik precies inleveren en hoe kan ik dat in een overzicht vinden? Heeft iemand een idee?

Aangezien ik geen gebruik kan maken van de online leeromgeving, moet ik het alleen uitvogelen en daar kom ik niet echt uit…

Ik denk dat je dan toch een contactpersoon moet vinden van de instantie waarbij jij die opleiding volgt. Bij wie lever je die opdrachten in? Die persoon kan jou dat vertellen.

Hoi, sorry voor de superlate reactie :flushed: maar ik doe dit jaar staatsexamen dus als je nog vragen hebt kan ik je misschien helpen :slightly_smiling_face: