Staat dit setje leuk bij elkaar?

Hoooii,

ik ga morgen naar Leeuwarden toe, na kennissen maar nu wil ik er natuurlijk wel leuk uit zijn omdat we er al een tijdje niet zijn geweest nu was mijn vraag: staat dit bij elkaar ?

Het is een zwart shirtje met een jeans blousje met een oranje/bruin achtige broek met een soort van glans er over heen als je snapt wat ik bedoel… Hier op doe ik dan grijze laarsjes en doe ik in de broek… Als je wilt dat ik het even aan doe om het te zien zeg het even, dan maak ik opnieuw een foto !

Alvast bedankt !

Volgens mij wel toch? Persoonlijk zou ik geen grijze schoenen erbij doen maar het kan prima geloof ik :slightly_smiling_face:

Zal ik het anders even doen ? Ik heb ook bruine laarsjes maar die zijn een beetje kapot…

Ik zou er zelf denk ik zwarte schoenen onder doen. Bruin lijkt me ook niet zo mooi in combinatie met de broek.

Hmm, het is niet helemaal mijn stijl, komt denk ik door de broek, voor mij te veel verschillende kleuren bij elkaar (zwart, blauw, oranje/bruin, grijs) maar dat komt omdat ik van afstemmen hou hoor!

Heb alleen adidas schoenen met van die roze streepjes… denk niet dat het er echt bij past ik maak wel even een fotootje van het gehele plaatje !

Ík vind de broek niet mooi +een wit hemd/shirt onder een spijkerblouse mooier.

Ik vind het niet zo sorry :slightly_smiling_face:

in combinatie met die broek is donker bruin wel leuk! maar dan heb je wel veel kleuren bij elkaar.
ik zou idd ook voor zwarte schoenen gaan als je die hebt.
verder is het echt een leuke outfit!

Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo mooi, maar da’s omdat ik er zelf niet van houd. Ik zou de broek eerder dragen met een neutraal shirtje en een mooi jasje en het spijkerbloesje gewoon bij een zwarte broek en dan met een mooie zilveren ketting.

Maar als jij het leuk vind, lekker aantrekken! Het kan gewoon prima hoor

We hebben hier een algemeen topic voor btw. Het ‘is dit leuk topic’ staat als sticky bovenaan bij het subforum fashion.

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/is-dit-leuk-3-246841.0.html

Ik vind het erg lastig, wil graag deze oranje broek aan doen, ik doe nog wel een riem om :slightly_smiling_face: !

Sorry voor de mess trouwens ! We zijn bezig met verbouwen :blush:

Dus dan zou jij dit dragen zonder het spijkerbloesje?

Ik vind de kleur broek gewoon niet mooi

Hmm, nee, vind het niet zo mooi

Ik vind het een erg leuke combi. Die oranje broek vind ik zelf niet zo leuk, maar dat is smaak, want hij staat er wel goed bij :slightly_smiling_face:
Misschien is het nog wel leuk om een zilvere lange ketting om te doen.

Dit ja precies, houd niet zo van de combi spijker met rood/oranje oid.
Maar dat persoonlijke smaak natuurlijk, ik draag drukke/gekleurde broeken altijd met basics of rustige kleding erbij.

Hmm… zou graag deze broek aan willen doen… iemand tips hoe ik hem anders kan combineren met grijze laarsjes?

Ik had vorige week een hele leuke bruine skinny broek bij Takko Fashion gezien had die er beter op gestaan? met deze combinatie? lastig uit te leggen hoe de kleur er uit zag…