Staart die goed blijft zitten met het sporten

Hoi! Ik heb bij het sporten altijd last van een staart die uitzakt, ik moet hem dan 100x aantrekken en er steken allemaal losse plukken uit die aan je voorhoofd blijven plakken door het zweten… Mijn staart maak ik altijd door mijn haar bij elkaar te pakken, het goed naar achteren borstelen en dan twee elastiekjes erin draaien en wat bobbypins erbij. Mijn vraag ; hoe maak ik de perfecte strakke staart die niet uitzakt?! En welke producten gebruik ik daarvoor? Ik heb heel dik en zwaar haar maar het pluist helaas wel alle kanten op :frowning_face: Ik hoop dat jullie mij wat raad kunnen geven want ik heb morgen namelijk drie wedstrijden
Xxx

probeer eens zo een plastic elastiekje waar je normaal geen bobbels in je haar van krijgt.

die wat op zo een oud telefoon snoer lijkt.

bij de kruidvat heb je er 2 voor 2 euro sla die 4 keer om je haar heen en het blijft bij mij prima zitten. ik heb zelf ook heel dik haar namenlijk

Gebruik je haarelastiekjes met zo’n ijzeren dingetje? Die zakken bij mij namelijk ook altijd uit. Je kunt beter die zonder nemen. Die zijn strakker, rekken niet uit en blijven daardoor beter zitten.

Ik heb zelf ook heel dik en veel haar, maar deze blijven echt zelfs in mijn dagelijks leven slecht zitten. Laat staan als ik hardloop of op een paard zit.

Ik ga mee met degene boven mij. Elastiekjes zonder metaal, twee en goed strak werken bij mij prima.

Ja ik gebruik altijd elastiek zonder metaal omdat dat slecht schijnt te zijn. De kabelelastieken blijven niet goed zitten , ook die vallen na een keer de trap op en af lopen uit mijn haar

Sommige grotere haarklemmen van het merk Zenner blijven ook goed zitten (bij m ij althans) omdat die een soort rubber aan de binnenkant hebben waardoor de grip op je haar beter is en minder snel uitzakt.

Ik gebruik zelf vaak van die invisibobble elastiekjes (maar dan neppe). Die zien er net zo als telefoonsnoeren van vroeger?

Misschien een staart maken, je staart vlechten en dan onderin weer een elastiekje?

Zo van die elastiekjes met rubber langs de binnenkant blijven erg goed zitten.

Haar elastiekjes die eruit zien als ‘‘telefoonsnoeren’’ dat vraagt om een verklaring. :flushed:

Haha, ja zie hier:

http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB12ndAKVXXXXabXFXXq6xXFXXXt/5Pack-Lot-Telephone-Wire-Line-Cord-Original-font-b-InvisiBobble-b-font-font-b-Traceless-b.jpg

Deze zijn echt supergoed! Er zit rubber rond het elastiekje waardoor ze niet uit zakken.

Misschien de stay-in-hair elastiekjes van Zenner?
http://www.zenner.nl/stayinhair/

haha ze nu dat ze hierboven mij ook al gepost zijn :wink:

^
Haha, ik snap hem nu. Ik dacht al aan mijn telefoonhaspel van 10 meter. Daar moet je toch wel een haarlengte voor hebben a la Rapunzel.

Die invisibobbles zijn top, ik kan een hele dag werken (en op mijn werk ren en vlieg ik de hele dag heen en weer) en mijn haar zit nog precies hetzelfde als 's ochtends.