Srry...Ik weet echt niet wat ik moet doen ik..kijk please ff

O echt ik ben helemaal overstuur… Echt Sorry dat ik zoveel Topics plaats enzooo ik … maar nu ik dit hoor ik ben gewoon helemaal janken janken janken.
Ik chatte net met een jongen uit mijn klas… Dat is best een goede vriend van mij en hij ging vandaag met 2 hele goede vriendinnen van mij (nu haat ik ze maar enfin.) een film kijken. nou, ik had gevraagd of ik mee mocht en dat mocht ook al niet dus dat was al stom van ze. nou ik chatte dus met hem… ik vroeg: was het leuk? hij: wat? ik: de film hij: ja hoor maar ze zeiden niet zo’n leuke dingen. ik: over wie gaat het? hij: over jou hij: dat je stinkt naar poep en dat je met …(mijn vriendje ik zeg geen namen srry…) seks hebt gehad. en … kreeg m er niet in ik: hoezo dat??? hij: ze hebben je gezien op de webcam. En nu… Ik weet het niet meer… Ik stink volgens mij echt… heeft er iemand zo’n site waar je van die frisse adem flesjes verkopen?? en ja ik stink echt dusjs…!! en van dat seks snap ik echt niet!! en ik haat ze !! Echt Srry hoor… Kan iemand me helpen?

Vraag ze waarom ze dat over jou zeggen.

hahahaha sorry you made my day met dit topic.
Wat maakt het uit dat ze je vinden stinken of dat ze denken dat je sex hebt gehad? Daar hoef je je toch niets van aan te trekken!

Je bent 11…

Kan je je verhaal even in normaal Nederlands typen, zodat ik het kan lezen?

fail.

Ik snap geen fuck van jouw verhaal. Maar als dit serieus is; van dat mondsprayspul kun je gewoon bij de drogist halen (Kruidvat of Etos bijvoorbeeld) en van dat verhaal over die seks snap ik ook niet zoveel. Heb je echt seks gehad met je vriendje voor de webcam, of is dat bullshit? Als je dat echt gedaan hebt en zij hebben 't kunnen zien is het gewoon ontzettend dom van je, want het is logisch dat er dan roddels ontstaan en als het een en al bullshit is zou ik me er gewoon helemaal niks van aantrekken als ik jou was.

Huhwat?

dit.

of je tanden beter poetsen? =/

en jezelf wassen

Waar gaat de wereld heen?

Ik denk dat je je er beter niks van aan kan trekken. Op 11-jarige leeftijd pesten ze namelijk nog wel meer en meestal helpt negeren echt heel goed.
Doe anders is gewoon een lekker luchtje op. Je zal waarschijnlijk echt niet naar poep ruiken.

http://i55.tinypic.com/24ljzwh.png

nee ik heb echt nog geen seks gehad!!

Dan koop je mondspray en deo bij het kruidvat.
En zeg je tegen die twee “vriendinnen” van je dat het nergens op slaat wat ze allemaal zeggen en dan laat je hun ook maar fijn vallen.

Als je zelf weet dat je geen seks hebt gehad, dan liegen die meiden toch gewoon?
Negeer ze en maak je er verder niet druk om (probeer dat iig), ze zijn het niet waard.

waarom stink je? heb je een ziekte ofzo (: ?
en van dat seks: jij weet dat je het niet gedaan hebt dus trek je niks van die anderen aan!