squirten

Gisteren heb ik seks gehad met mijn ‘vriend’. Het was vooral het voorspel dat wij deden. Hij wilden graag mijm Gspot stimyleren en mij hierdoor dus laten spuirten. Doordat we geen bed hadden ging het allemaal iets lastiger dan we hebben gedacht. Ik heb uiteindelijk niet gespuirt maar hij had mijn Gspot wel gevonden. Dit was te werken aan het vocht dat we over zijn arm liep en dat dit anders smaakte. 2 momentjes heb ik gehad dat hij net iets te hard bezig was en dit heb ik ook gewoon aan gegeven, geen probleem allemaal. Nadat ik thuis was ben ik meteen naar de wc gegaan en alles eruit geplast (vanwege de batericien). Van te voren ben ik btw ook naar de wc geweest! Nu een dag verder, heb ik een irriterend gevoel. Het is niet direct het gevoel van blaasonsteking maar heb zelf het idee dat ik wel vaak moet. Wanneer ik zelf naar binnen ga om te voelen voelt het bij de Gspot erg dik en gevoelig aan…

Mijn vraag wat zijn jullie ervaringen, tips, meningen en adviezen

Dat ding wordt overdag, doordeweeks etc. bijna niet aangeraakt. Nu is het best heftig geweest gaf je zelf al aan, dus waarschijnlijk is het gewoon opgezwollen en geïrriteerd omdat je vriend er aan heeft gezeten. Don’t worry.

Zou paar daagjes afwachten om te kijken of het dan minder is.
Je zou ook nog de huisarts kunnen bellen, hoef je niet gelijk voor een afspraak langs maar de receptioniste/assistente kan je vaak ook al veel vertellen.

Ik heb daar ook wel eens last van gehad. Na een dag of twee dagen is het weer helemaal weg.

Heb ik ook heel vaak nadat mijn vriend me heeft gevingert. Goed in de gaten houden, als je gevoelig bent voor blaasontstekingen (zoals ik), kan het zijn dat je het krijgt. Maar meestal is het na een dag of 2,3 weer over.