Squats?

Hoi,

Nou heb ik een vraagje over… billen. Van nature heb ik een best groot achterwerk.
Ik wil vragen of iemand weet hoe je een strakke kont kunt krijgen, door welke work-outs?
De hele tijd hoor ik dingen over squats, maar dat maakt je kont toch juist voller/dikker?
Ik wil de mijne juist iets kleiner en strakker verpakt aangezien ik een peerfiguur heb en dat gewoon fijner vind.

Graag hoor ik van jullie!

Liefs

dat hangt er vanaf of je kont nu groot is door vet of door spieren. als het vet is, is het zeker strak te trainen met squats e.d. maar als het als spieren enzo is niet

Ik ga net hier aan beginnen http://www.lionsgatebefit.com/30daybuttlift.pdf
Dat is met filmpjes op youtube, bijvoorbeeld deze Butt Workout 3: Firm Extreme | 30 DAY BUTT LIFT - YouTube

De filmpjes zijn om je billen te liften en strakker te maken, ook zitten er wat vetverbrandende oefeningen bij, dus het zal je billen iig mooier maken (:

Alles wat strak is komt door je spieren. Vet zal nooit strak op je lichaam zitten. Door je gluten (billen) te trainen maak je ze strakker, en door op je dieet te letten raak je het vet kwijt waardoor je spieren duidelijk - en je billen dus strakker en ronder worden.

Wat je kan doen om je billen te trainen is squats, lying leg curls, leg press, walking lunges, frog jumps, Weighted Sumo Squats, Reverse-Lunges Off Aerobic Step, box step ups, pop squats, kickbacks, weighted pliae, jump squats, dynamic lunges, smith machine squats, glute bridges, box squats with medicine ball, static squat.

Don’t ask, vriend is een PT en zijn schema is killing maar het werkt :’)

Squats maken alles steviger.

Bedankt iedereen! :slightly_smiling_face:
@Blubber succes met eraan beginnen! You can do it :grinning:
@Lyubovta super erg bedankt! ik heb er zeker wat aan! :slightly_smiling_face:

@KeluargaPertama tnx voor de tip :slightly_smiling_face: