zoals jullie al in de titel al kunnen lezen weet ik de naam niet van dat spul.
en ik heb er al eens vangehoort en wil het heeeel graag kopen om mijn arm haartjes te “bleken” weten jullie waar je het kan kopen en hoe dat heet?
en gebruiken jullie het ook en zoja waarvoor?
xx bedankt meiden!
(en nu maar hopen dat er nog niet zo een topic bestaat :S)
Je kan het in de Kruidvat kopen. Gewoon kijken bij de ontharingmiddeltjes.
tanx…maar weet je ook hoe dat heet?
Citroensap en dan in de zon zitten.
Guhl kleurversteviger oplichtend heet het, tenminste, ik denk dat je dat bedoeld.
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3118906_1_Guhl_Kleurversteviger_00_Oplichtend.jpg
Oh haha ik las verkeerd, ik dacht dat je het over je gewone haar had, maar het ging om armhaar. Nou ja, misschien werkt het daar ook wel op.
Maar da’s toch alleen voor je hoofdhaar en niet je lichaamshaar?
Edit: laatmaarhangen
Zilvershampoo haalt het gele uit je haar, als je blond haar hebt.
Of bedoel je blondspray? dat spul dat je in je vochtige haar moet sprayen, en dan moet föhnen.
ik bedoel nix voor hoofdhaar maar lichaamshaar…iets waardoor mijn haartjes minder zichtbaar worden of helemaal niet zichtbaar…dus blonderen ofzo…snapju?
een creme of iets
H2O2, alias, waterstofperoxide, dat bleekt
dat lijkt me alleen niet zo fijn om je armen mee te blonderen :’)
Idd bij Kruidvat, bij de ontharingsmiddelen
Daar staat Silx, dat is voor het bleken van haartjes
ehh, blondspray ?XD dunno the name
maar is dat "blondspray"niet alleen voor je hoofdhaar…wat ik dus niet moet hebben?
Jawel, da’s voor je hoofdhaar.
Maar kun je niet gewoon naar de drogist en daar kijken? Of het daar effe vragen? Zij zullen er wel meer verstand van hebben dan wij.
ja das waar…maar ikmoet het voor vandaag hebbe dus moet snel zijn want ik ga zo weg :S
maar bedankt allemaal