spuiten of druppen?

Voor zover ik gezocht heb is hier geen topic over te vinden en het zit me eigelijk best wel dwars.

Ik heb het nu 1 jaar met mijn vriend en voorheen toen mijn vriend klaarkwam ‘spoot’ (sorry voor woordkeuze, ik weet geen andere woorden hiervoor) hij en daar werd ik altijd zeer opgewonden van. De laatste paar maanden doet hij dit niet meer en drupt hij. Dit zit me dwars omdat ik dit i.t.t. niet geil vindt. Maak ik hem wel opgewonden genoeg? Ik durf hier niet over te praten met me vriend en daarom vraag ik jullie hulp.

Maak ik me om niks druk of zijn er hier meer meiden die zo’n voorkeur hebben?

I

:flushed:

Misschien heeft het ermee te maken dat hij relatief vaak klaarkomt? Mijn vriend ‘spuit’ als hij 1 of 2 dagen niet is klaargekomen. Wat ook helpt is als hij een keer zijn organsme heeft uitgestekd, bijvoorbeeld bijna klaarkomen met seksen en daarna opniew verwennen bijv. Door hem te oijoen. Maybe doen jullie t vaker of masturbeert je vriend vaker?

Dankjewel voor je reactie!

We doen eigenlijk niks anders dan voorheen. Wij doen altijd aan het uitstellen van orgasmes en mijn vriend wilt dat ook graag, maar de laatste tijd lijkt het alsof ik hem niet opgewonden maak. Ik weet niet of hij masturbeert, maar op het begin ‘spoot’ hij gewoon.

Ben ik raar of ben ik de enige die dit opgewonden vindt hahah :flushed:

Ik vind je vraag een beetje een rare wending krijgen…

Gaat dit nou over of je raar bent dat jij dit opgewonden vindt (hihi) of over dat je bang bent dat jij je vriend minder opgewonden raakt?

Troll. vast een joch die eerst “spoot” en er nu onzeker over is dat hij “drupt”. LOL

Bijzonder.

Praat er gewoon met hem over. Serieus je hebt wel seks maar je durft er niet over te praten?

huh wat is hier raar aan?

wat een volwassen reacties weer. Anyway vraag aan hem waardoor het zou kunnen komen, ik denk dat hij gewoon vaak klaarkomt waardoor het niet meer met zoveel kracht gebeurd oid

Ik snap nou niet waarom mensen dit een troll vinden?

Omdat de TS het nogal apart heeft verwoord.

ik snap ook niet waarom jullie haar een troll vinden, ze zegt gewoon dat ze het leuker vind als hij spuit en nu drupt het ipv dat die jongen in haar ogen enthousiast klaarkomt zegmaar. En ik kan me best voorstellen dat je daar onzeker van wordt, maar volgens mij heeft dat niets te maken met de mate waarin hij opgewonden is. Als je dat zeker wilt weten moet je dat gewoon aan hem vragen en dat zal hij echt geen probleem vinden denk ik (:

Hoezo zou ik een troll zijn? Wat heeft een troll aan dit topic?

Anyways, thanks voor de serieuze reacties. Praten erover met me vriendje zou mogelijk zijn, we praten vaak over seks maar als ik dit bespreek met hem zal er dan nog niet meer druk op hem liggen? Hij weet al dat ik er opgewonden van raak en ik denk dat hij dat ook liever heeft. Misschien maak ik me teveel druk en kan hij er niks aan doen.

Ik weet dat veel van jullie denken waar ik me druk om maak, maar zien dat me vriendje genot heeft is wel wat me het meest opgewonden raakt.