Sprong van 37 km

ik ga ondertussen ook maar even wat leren, anders wordt het nooit wat.

ik ook, suc6 x

jow, ik ga skeeleren. hahaha

Ik kijk net 3 minuten en ik vind het nu al te lang duren, ik heb geen geduld (’:

Ik heb nog steeds die site in mijn tabblad open staan, maar check maar om het kwartier ofzo xd

Of de longen kunnen klappen…

Niet iets wat je wilt zien…

Trouwens wat een geld verspilling eigenlijk. Al die dure spullen, mensen, onderzoeken, en dat voor 20 minuten naar beneden springen (of doodvallen…). Bizar eigenlijk. En dan kun je zeggen dat je van 37 km naar beneden bent gesprongen… ‘oké leuk’.

Het kan ook gebruikt worden voor onderzoek denk ik.

Ze gaan het ook onderzoeken ofso

er kwam net eindelijk wat anders voor dan alleen die capsule

Klopt niet. Die mythe is allang ontkracht.
Het is dodelijk, maar onze bindweefsels houden alles op z’n plek. Onze huid voorkomt dat het bloed gaat koken, en je zult ook niet direct bevriezen.

Het directe gevaar is het zuurstofgebrek. Zonder zuurstof verlies je snel het bewustzijn. Je zult dus doodgaan, maar je lichaam zal niet als een ballon uiteenspatten.

yeaah, weer geluid

Het begint, er praat een man.

het beginntttt

dat is een best grote ballon

hehe wat word hier denigrerend over gesproken zeg :stuck_out_tongue: de nasa heeft enorme interesse hierin. vooral omdat het een zou betekenen dat de pakken van de nasa ook geschikt zouden zijn voor vallen door de geluidsbarriere. zoiets. de meeste dingen zijn natuurlijk geheim maar ik geloof niet dat die man dit alleen maar voor de kick doet. er is een heel team aan het werk geweest met de weduwe van een andere man die omgekomen is bij zo’n poging om het toch allemaal maar goed te laten verlopen.

OMG GELUID

oeeeeeeeeeeeeh

begint het nu al dan?

En het geluid is weg