Sprong van 37 km

Nee hij moet eerst nog omhoog! Volgens mij duurt dat ook nog iets van 1.5 of 2.5 uur ofzo.

Ik ben echt heel benieuwd wat er gebeurd als hij eenmaal gesprongen is en door de geluidsbarriere gaat… ;o

http://nos.nl/video/427772-man-springt-van-bijna-37-kilometer.html

Volgens mij doet hij het om zijn vader te overtuigen

Waar moet hij z’n vader van overtuigen dan? Dat heb ik even gemist geloof ik.

Wat als hij trouwens daar in de ruimte hangt en dan niet meer durft? Er is zeker geen andere manier om weer beneden te komen behalve springen? :stuck_out_tongue:

Ja me2 haha . :blush:

En het begint al over 1 kwartier. :astonished:

Bij Duits moesten wij zo’n filmpje kijken over hem en er was ook zo’n interview met zijn vader. En die vader was overal bang voor ofzo en die steunde zijn zoon niet in zijn hobby en daarom wilde hij zich aan zijn vader bewijzen door steeds extremere dingen te doen. (ofzoiets)

Ughh ik ben al bang als ik eraan denk. Hij heeft dus al geoefend op 29 km hoogte, dus die 7 km meer of minder lijken me dan ook niet zoveel meer uit te maken.
Het lijkt me gewoon zo eng omdat hij zelf weet dat hij dood kan gaan. Zit je daar op 35 km hoger, moet je dus bijna gaan springen. Je bent helemaal alleen en je weet dat je over 10 minuten gewoon dood kan zijn. Ik zou daar echt nevernooit mee om kunnen gaan denk ik.

Die livestream doet het niet bij mij!

Er zit geen geluid bij die livestream denk ik he? Wanneer begint het?

^Het plan is om volgens mij over ongeveer 5 minuten de lucht in te gaan. Hij gaat dit doen met een luchtballon en die doet er ongeveer 2uur over om op 37 km hoogte te zijn. Dan pas zal hij dus gaan springen.

wtf, dit is dan wel erg extreem om z’n vader te overtuigen… maargoed.

Oh, daar is dus nu nog niet zo heel veel aan, om 7 uur dan maar kijken, hoe lang duurt het dan wel niet voordat hij weer beneden is. Lijkt me ook naar om een uur aan het ‘vallen’ te zijn

AAAAH HET BEGINT.

Ooo het begint volgensmijj

Het begint!!
We zullen zien hoe het afloopt

http://www.redbullstratos.com/the-mission/mission-timeline/
Hier staat alle info over hoe lang alles duurt en hoe het zal gaan!

het begiiiiiiiiiiiiiint

Ze beginnen ermee! En nu hoor je weer geluid. :stuck_out_tongue: