Sprong van 37 km

Mijn god anderhalf uur nog :stuck_out_tongue:

Heb eerst al een halfuur zitten wachten

Met parachute zal hij het wel overleven lijkt me.

Hij kan dichtklappen heb ik gehoord er kan van alles gebeuren. :stuck_out_tongue:

die man zou kunnen ontploffen als er een gaatje in zijn pak zit en hij zou dood kunnen gaan omdat zijn bloed is gaan koken… die parachute is het probleem niet geloof ik.

gatsiedarrie.

Hij zit al wel in het ding maarja. Filmen ze ook binnenin de capsule?

:astonished:

Nee, er zit een vertraging van 20seconden op de lijn. Stel dat het fout gaat dan zien wij dat in ieder geval niet want dan zetten ze de livestream uit.

Ik vind het een beetje vreemd van hem, maargoed ieder z’n ding natuurlijk. Het schijnt dat z’n ogen uit zijn oogkassen kunnen springen en z’n hersenen kunnen ontploffen (als z’n pak kapot gaat ofzo) en daarbij kan hij inderdaad heel hard op de grond doodslaan als z’n parachute niet doet wat hij wilt.

Getverdemme. Ik wil er niet aan denken hoe het eruit zou zien als het misgaat… Of ze dat nou uit zouden zenden of niet, ik ga het zeker niet kijken. Wat een idioot.

Wuuuuuuuuut.

Klinkt echt heel vies, maar ik ga het kijken . :blush:

Dit is wel een soort toppunt van YOLO.

Ach, als hij het wilt doen doet hij het toch lekker.

Springt hij om ± 16:45?

True story _O-

Ja als het meezit met de weer etc.

De vraag is doet hij het voor de media-aandacht, voor de kick of omdat hij het resultaat wil weten? Hoe dan ook, ik zou het nooit doen maar ik ben hem niet.

Lol. Fucking retard.
Ik ga niet eens kijken, maakt me echt weinig uit of het wel of niet lukt.

Je gaat je leven toch niet riskeren voor zoiets? Ugh…