sproetenvlek weglaseren?

Heey,
Ik heb aan 1 kant van mijn gezicht een “sproetenvlek”. Ik weet dat het een beetje raar klinkt maar het is een stukje donkerdere huid met sproeten erop. Ik vind sproeten heel mooi hoor, maar het ziet er nogal raar uit omdat het maar aan een kant zit. Altijd als ik nieuwe mensen ontmoeten vragen ze of ik ben gevallen of wat ik daar heb.
Nu had ik er gewoon vrede mee en maakte het me niet heel veel uit. Maar laatst hoorde ik dat je die vlekken kan laten weglaseren. Nou vroeg ik mij dus af: heeft iemand dat gedaan? En hoe oud moet je zijn om dat te laten doen? Want ik zou het graag willen doen omdat het me nogal onzeker maakt.
Edit: dit is een goede site met veel informatie: http://www.studio-esthetique.nl

Geen ervaring mee. Up.

Google het anders ff.

Ja, dat heb ik dus al gedaan en dan krijg ik heel veel bedrijven die het promoten enzo. Maar nergens staat hoe oud je moet zijn en ik wilde wat ervaringen horen :wink: maar bedankt voor jullie reactie!

Is er echt niemand? :thinking:

hmm geen idee sorrie
zie dit maar als een upje (:

Heeft een vriendin van mij ook gedaan. Nu is het in plaats van een pigmentvlekje een litteken :'D

oh jeetje, dat klinkt niet zo goed? maar was dat dan ook met flitslichtbehandeling? Want die site waar ik info vond zegt dat er geen risico’s zijn.

succes, upje.

Dat weet ik niet, sorry.

Ach, maakt niet uit, ik vind het heel fijn dat je ervaringen deelt daarom opende ik dit topic :grin:. Ik denk dat ik maandag naar de huisarts ga voor een verwijzing naar de dermatoloog, die heeft vast meer info. Zijn er nog andere die er iets van weten?

sorry ik weet er niks van, maar ik zou het niet doen misschien kun je het aan je moeder vragen of na de dokter gaan?

Dankje, helaas weet bijna niemand er iets over. Maar ik heb het erover gehad met mijn moeder en ze snapt het wel. Ze vind me wel een beetje jong maar ik ga maandag naar de huisarts dus ik vertel wel hoe het is gegaan :grin:.

ik zou idd even langs de huisarts/dermatoloog gaan.

Oke bedankt voor al jullie reacties :grinning: ik ben vandaag naar de huisarts geweest, die begreep het wel, dus heeft ze me doorverwezen naar dermatoloog. 11 november (oh wat een grappige datum xD) ga ik erheen, ik weet niet of iemand nog geïnteresseerd in wat die zegt? Anders mag dit topic wel weg hoor :wink: