Sproeten..

Heee
ik weet dat er al best veel topics over zijn maar die zijn alweer zo oudd :relieved:
Maarja. ik heb sproeten en heb dr echt problemen mee… heb ze alleen op mijn wangen neus en kin en boven mijn lip enzo… maar k krijg gwn een hekel aan de zomer door die sproeten, ik durf alleen maar savonds met jongens af te spreken omdat je ze dan niet goed ziet en overdag heb ik altijd foundation enzo op… maar dat lijkt gwn zo lelijk. Wat doen jullie nou met je sproeten? wel of niet foundation en wel of niet in de zon in de zomer?.. ik wil wel bruin worden maar die sproeten worden dan zoo duidelijk … =(
ikga ook nooit naar het strand enzo om die reden. Maarja wat vinden jullie :angel:

Ik ben hartstikke trots op mijn sproeten.
Ik doe zelfs extra cremé op zodat ze terugkomen.

zelf heb ik geen sproeten,
maar ik vind het noujuist heel leuk als mensen sproeten hebben.
waarom vind je het zo lelijk?

Haaai meid,

Je moet niet onzeker zijn dat je sproeten hebt.
Jongens vinden sproeten juist sgattig.
Ik ben trots op mijn sproeten en rode haren.
Als ik geen sproeten had dan ben ik super bleek.
Ik krijg vaak er complimentjes over.
Gebruik geen lage make-up om het te verbergen meid!
Het hoort bij jou, en daar moet trots opzijn.

kusxx

ik vind het juist mooi, er zijn weinig mensen met sproeten dus… ik hoop altijd dat ik van die zomersproetjes krijg :slightly_smiling_face:

SPROETEN ZIJN JUIST SUPERVET!!
wees er trots op!

@ Kloot: wat is die extra crème dat ze terugkomen dan?!

Ik heb ook sproeten in de zomer
en ik weet niet
het staat wel zomers ofzo

ik vind het mooi!
ben trots op mijn sproeten

Ik heb in de winter hele lichte sproeten, maar dan over mijn hele gezicht. Mijn gezicht lijkt er zo niet-egaal mee.
=( Dus liever zomer en donkere sproeten dan dit.

@AnneEvelien: Jaa dat is niet créme speciaal daarvoor, maar ik heb dagcremé van Nivea en daar krijg ik ze van, als de zon dan schijnt en ik doe t bijv. op mn neus ofzo heb ik daarna mn neus onder XD.