Sproeten

Hoi!
Ik HOU van de zomer! Behalve alle sproeten die erbij komen op mijn gezicht. Ik ben ook zo wit en ik verbrand meteen (als je het nog niet had kunnen raden , ik ben roodharig) Anyways, ik zie vaak zoveel meisjes die ook rood haar hebben van hunzelf en die hebben GEEN sproeten! Hoe komt dat eigenlijk?
En nog iets, ik ben best wel onzeker over mijn sproeten en ik wil ze graag weg. Kan dan op de een of andere manier?

Ik krijg ook sproeten in de zomer en daar houd ik van. Je kan het proberen te vervagen d.m.v foundation ^^

sproeten zijn geweldig, be proud of it!!<3
ik heb heel lichtblond haar van mezelf, en ben echt superwit, maar heb echt maar drie sproeten ofzo, ik zou willen dat ik ze had (+roodharig:D)

Ik denk dat ze dan foundation gebruiken. Maar ik heb gehoord dat als je bijv. het met citroensap je gezicht ehm wast of insmeert ofzo dat het dan ook vervaagt? Geen idee of het echt zo is, maar misschien valt het te proberen? Ik ben zelf ook roodharig en ik heb ook sproeten maar ik vind het juist wel leuk om sproetjes te hebben :].

Mmm, ja maar van dat citroensap begon mijn huid echt hard te prikken. En daarna was het echt heel uitgedroogd.
En het is ook geen foundation omdat je sproeten er meestal nog een beetje doorziet dan, en ze zien er ook niet ‘geplamuurd’ uit ofzo :grin:

Ik vind sproeten net mooi, ruilen?

Foundation + sproeten werkt niet. En ik kan het weten. Dan zie je er opeens heel raar uit, ja sproetloos, maar omdat je geboren bent met sproeten passen ze bij je. Een sproetloos gezicht ziet er dan heel raar uit.
Laat het zitten, draag ze met trots. Mocht je er echtniet blij mee zijn, doe dan maar wat je wil met die foundation.

Je moet er juist trots op zijn.
Sproeten zijn kei lief :3

Maar ik heb echt veel sproeten op mijn gezicht. Niet van de lieve sproetjes op je neus ofzo. Dat vind ik juist wel mooi, maar wat ik heb niet.

Ik ben aan het zeuren :grin:

Een vriendin van mij heeft ook haar hele gezicht vol met sproeten+rood haar.
Ik vind het echt prachtig. Ik zou, als ik jou was, trots zijn op jezelf!

Aaahh sproeten zijn leuk! Mijn gezicht zit altijd helemaal onder, dus ook in de winter, al is het in de zomer nog veel erger. :’) luipaaaard! :'D
nutteloos, overenthousiast en totaal onzinnig.

Haha, jij bent er duidelijk wél blij mee :grinning:

Ik wou dat ik sproetjes had:( Wees trots op wat je heb meid!

Sproetjes zijn juist mooi! In de zomer en wanneer ik onder de zonnebank ga, krijg ik ook sproetjes (: Vind ze echt leuk.

Ik heb ook sproeten.
Ik haat zo ook :S

dat is juist wel schattig!

Liever sproeten dan puisten.

Ik heb in de zomer ook sproeten en ik vind het welleuk:)
Maar ik heb ze alleen op en rond mijn neus, en als je ze op je hele gezicht hebt, lijkt het me inderdaad wat minder, maarja/ ik weet niet wat er tegen helpt:) Behalve er blij mee zijndan

Sproeten heeft toch niets met haarkleur te maken?
Ik ben blond en heb ook sproeten dusja.
Maar inderdaad, als het warmer is worden ze duidelijker.
Maargoed ik vind ze leuk, dus ik doe er niets aan.
En foundation werkt dan ook niet, degene die het zij, want in de zomer zwem je ook en alles dus dan gaat het er sowieso al af.
Ik zou er gewoon mee leren leven, net als E_kid al zei: Ik heb liever sproeten dan puisten right?

ze kunnen bij het ouder worden verdwijnen