Sproeten

Ik heb sproeten en vind ze niet mooi en daarvoor wil ik nr de huisarts gaan zodat die me kan verwijzen naar dermatoloog… Maar hebben jullie misschien nog tips??? :wink:

Gebruik een foundation?

Meid, stop eens met 10000 topics in 1 dag te starten, ooit gehoord van een zoekmachine. Pff, sorry maar je hebt in 1/2 dagen zo’n 4 topics gestart.

En wat dacht je dat de dermatoloog eraan gaat doen dan ?
Dat hij een toverstafje heeft en ze weg tovert ?

Snijd ze eraf.

Precies dit. Al haar topics gaan over dat ze iets niet mooi vind van d’r zelf. Zoals haar sproeten, ogen en lichaam.

Ik vroeg alleen maar om een tip. Juullie hoeven niet gelijk te aanvallen… En het gaat he niks aan dat 4 toppics heb in 1 dag, Moet jij zo nodig reageren dan HEART

Honing smeren.

Welkom bij Girlscene. Dan moet je geen onnodige topics starten zoals ‘hazel ogen door honing’, dan kun je zulke reacties verwachten ja.

Ohja, dat is ook nog een goede tip.

hoezo vindt je ze niet mooi? ik bedoel ik heb ook sproeten best veel.
ps: is 1 van de 7 schoonheden dus wees er blij mee.

Ik vind sproetjes juist super schattig! Ik denk dat een hoop mensen het daar wel mee eens zijn.

Sproeten zijn juist mooi ik zou alles doen om ze te hebben

Ik heb ze icm koperkleurig (rood) haar. :slightly_smiling_face:

damn girl, ga ergens anders commantaar leveren, ze is nieuw en wilt tips…hiermee help je haar dus niet.

ugh mensen hier geven elkaar echt een ‘warm welkom’ gevoel hier op girlscene…not :flushed:

Ik snap haar reactie eigenlijk best wel. Ik vind dat een nieuweling warm verwelkomt moet worden, maar naar de dermatoloog gaan omdat je sproeten hebt, vind ik eigenlijk gewoon bullshit. Ik vind dit dus ook een vrij zinloos topic dus snap ik haar “aanval” wel. Ik irriteer me ook altijd aan van die idiote onzin-topics.

Ik snap je, dermatoloog is nou ook een beetje overdreven maar ze vraagt ook om gewone tips… en als ze zich zo irriteerd kan ze dat op een normale manier zeggen of gewoon niet op dit topic kijken, d’r zijn niet voor niks moderators hier. Ugh daar irriteer ik me juist aan, dat sommige mensen hier denken dat ze moderators zijn :bored:

Dat denk ik helemaal niet, maar ze heeft 3/4 zinloze topics gestart, eerst die van die honing, dan van haar lichaam nu van haar sproeten. Ze is nergens blij mee. Natuurlijk moet ze zich warm welkom voelen maar je kan toch wel zulke reacties verwachten als je zulke topics start, zoals die ‘hazel ogen krijgen door honing’, ik bedoel, je gaat toch geen honing in je ogen smeren om hazel ogen te krijgen? Maar goed, ik hou het hier bij.