sproeten topic

Heey allemaal!
Ik vroeg me af wat jullie van sproetjes vinden!
Dat betekent sproeten in het algemeen, dus niet alleen zomersproeten maar ook gewone sproeten die je het hele jaar door ziet!
Zelf zit mijn halve gezicht eronder (denk: voorhoofd, neus, wangen).
Ik vind het niet mooi bij mij. Ik heb eigenlijk altijd een egale huid willen hebben. Maar terug naar de vraag:
Wat vinden jullie van sproeten?
En hebben jullie ze zelf ook?

Ik heb ze zelf niet maar ik vind sproeten echt leuk!

Ik vind sproeten prachtig. mijn huidige vriend (en alle exen) hebben sproeten gehad, ik vind het zoiets ja gewoon heel moois haha! het maakt schattig, maar ook uniek. Ik heb zelf geen sproeten, alleen in de zomer op me neus, ik zou er zelf wel wat meer willen, maar dat heb je helaas niet voor het uitkiezen. ja, ik vind sproeten heel tof.

Ik heb ze ook, alleen op mijn neus, maar ik ben er echt heel blij mee. Het maakt mijn gezicht altijd lief, vrolijk en uniek.

heb ze (veel), is niet lelijk maar ook niet mooi

Ik heb sproeten die het hele jaar door zichtbaar zijn, op mijn wangen, neus en op mijn schouders, tussen de sleutelbeenderen in en op mijn armen. Maar alles wordt natuurlijk weer net iets actiever met een zonnetje. Vroeger was ik er ook niet blij mee, nu wel, ze zijn iets unieks en dat vind ik leuk! :slightly_smiling_face:

Ik heb ook sproetjes, vind ze wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf best wel veel sproeten en vind het persoonlijk het allermooiste aan mezelf!

Ik heb het ook en vind het lelijk.

Bij mij komen ze tevoorschijn op mijn neus in de zomer als ik veel in de zon geweest ben :’)

Ik heb ook sproeten, vooral in de zomer :slightly_smiling_face:

Hooiii,
Ik heb sproetjes, ik vind ze heel leuk,
Het heeft iets schattigs en maakt mn gezicht compleet,
Het liefst zou ik nog wel meer sproeten willen hoor

Dit.

Bij andere staat het schattig maar zelf wil ik ze het liefste weghebben.

ik heb ze ook (gezicht en handen) en ik vind het niet leuk, wil liever een egale huid.

Mijn gezicht staat er vol van. In het begin vond ik dat wel meevallen tot iemand zei: " o jawel je hebt echt veel meer sproeten dan mij". En ik heb ze overal, ja zelfs op mijn middelvinger :stuck_out_tongue: En in de zomer zijn mijn armen echt supererg.
Sproeten everywhere :open_mouth:

Ik ben enorm blij als ik ze krijg! Ze verschijnen bij het kleinste beetje zon over m’n hele gezicht.

Ik vind het schattig ja! Zelf krijg ik in de zomer zomersproetjes op mijn gezicht haha.

Ik heb ze overal… gezicht, schouders, armen, benen… Alleen mijn voeten en buik zijn sproetloos :’)

maar ben er wel blij mee.

:upside_down_face: freckles love them! :flushed:

ik heb ook sproeten, maar ben er niet heel blij mee haha…
vooral in de zomer, maar vergeleken andere mensen valt het bij mij nog best mee.