springerig haar

Ik heb nog steeeds een probleem met me haar aan de zijkanten van me gezicht
door de wind vliegt het alle kanten op en dan blijft het gemakkelijk zo staan
en ik word gek als ik mensen zie lopen waar het haar zo goed blijft zitten ondanks de wind
ik heb superveel spullen ervoor en gebruik ook haarlak maar me haar is vast te dun dat het weinig effect heeft en zit het aan de zijkanten er zo springerig uit en daar wil ik zo graag van af

misschien een beetje wax gebruiken? daar wordt je haar wel vettig van :expressionless:
ik heb hetzelfde probleem,en als ik niet in de wind ben geweest gaat het wel ergens halverwege de dag alle kanten op staan ._. ik hoop dat iemand een tiip heeft!

hahah ja ik wil zo min mogelijk dingen gebruiken er zijn zoveel en ben bang dat me haar er te snel dan vettig uitziet
ik had zelfs john frieda maarja die is aggresief volgens alle kappers en bij mij werd het er erger door ;p

oh ja das vet iriitant
ik zou niet beter hoe sorry

kijk maar eens bij deze link, als ik onder de douche uit kom en mijn haren zijn droog dan smeer ik dit in de puntjes en een klein beetje over mijn hele haar.
bij mij werkt het prima en het ruikt lekker.
http://www.haarshop.nl/nl…re-sealed-ends-75-ml.aspx

He ik heb hetzelfde probleem ._.

Upje

hmmm dankje ik ga eens als ik loon heb hem anders bestellen in de haarshop
of krijg je hem ook ergens in een winkel?

Het ligt aan je haar of kapsel. Of een ander kapsel nemen of het haar verzwaren door middel van producten.
Dan word het zwaarder en springt het niet alle kanten op.
Je kan de plukjes stijlen en daarna haarlak over doen, helpt erg goed.
Of ja wax, zulke producten? x

Als je je haar laat groeien word het zwaarder.

Ik doe ook wel eens op de fiets een staart in ofzo, en dan als ik op school ben mijn haar los, dan heb ik meestal ook minder last van mijn ‘ontplofde’ haar.

ja ik reis nu met de bus dat is wel fijn alleen nog steeds die wind vreselijk
ja ik wou een hele goede stijltang gaan kopen om die plukjes te steilen maar een vriendin van me raadt het me af omdat ze zegt dat ik dan me hele haar sloop en ik al dun haar heb en daar ben ik ook wel bang voor haha

ik heb het met me schuinen pony die pluk aande zeikant staat steeds overeind vet stom:S

ja ik vind een pony zo mooi vooral recht
maar door de wind waait het dan alle kanten op al moet ik zeggen als ik hem kam dan weer helemaal goed zit maarja als je te vaak steeds moet kamen dan is het ook niet leuk en het is een oplossing om baby haartjes te verbergen maarja een pony word wel sneller vettig