spring breakers

heeey, ik wil vndg graag spring breakers gaan zien maar ik ben bang dat het zal tegenvallen als jullie hem al hebben gezien laat me weten wat jullie er van vinden? xx

ik heb hem gezien, was totaal niet wat ik ervan verwacht had, er zat niet echt een verhaal in, en heeel veel bloot!! Het waren meer aan elkaar geplakte momenten, dus nee niet mijn ding

Ik wil hem heel graag zien, hij schijnt echt onwijs arthouse goed te zijn, heel mooi geschoten etc.

Ik ga er ook heen omdat het me echt een goede film lijkt, niet zozeer omdat het me een ‘leuke’ vermakelijke film lijkt

Bij mij zeggen veel mensen op Twitter dat ze het een slechte film vonden en tegen de verwachtingen ofzo :’)

hij lijkt me echt verschrikkelijk slecht, maar ik wil er heen omdat Ashley Benson erin speelt, haha. Maar hij is 16+… En ik ben 14, dus ik moet wachten tot dat ik hem kan downloaden.

Ik vond het heel erg tegenvallen. Totaal niet wat ik verwacht had en zat de laaste 20 minuten ( en tussendoor ) met mn sjaal voor m’n ogen in de bios. Ik houd niet van dit soort films ook al zaten er stukjes in waar ik wél om moest lachen was de rest van de film precies wat je niet wilt overkomen als je op spring break gaat.

En ik vond het zeker geen leuke en vermakelijke film. Maar andere mensen zullen daar anders over denken :slightly_smiling_face:

Ik ga er ook naartoe. Maar meer omdat ik James Franco zo tof vind. Bovendien had het een redelijk goede recensie dus dan durf ik het wel, meestal hou ik niet zo van banale films.

En ik geloof best dat er mensen teleurgesteld zijn. Mss heb ik het verkeerd, want ik heb het zelf natuurlijk nog niet gezien. maar ik denk dat veel Selena en hoe-heet-dat-andere-wijf fans naar de film gaan denkende dat het een leuke platte film wordt. Maar volgens mij is de kracht van de film juist dat je daardoor wordt misleid, want het gaat over iets heel anders. Maar dat is dan juist de reden waarom ik zo nieuwsgierig ben.

Ik wil deze film dus ook zoo graag zien! ik ga 'm vandaag normaal kijken alleen ben ik 15 maar ik zie wel of ik binnen mag.

Ik hoorde dat hij erg tegenviel. Ga hem zelf over een tijdje wel downloaden ofzo.

Precies dit! :slightly_smiling_face: Ook de poster die ik heb gezien hier in Nederland suggereert nogal dat het een film in het rijtje van Project X, Knocked Up, The Hangover etcetera is terwijl dat (volgens mij) absoluut niet het geval is.

dank jullie allemaal en ja kon hem toch niet zien omdat ik te jong was je mag binnen vanaf 16+ X :bored: