Spreekbeurt!?

Ik heb dit jaar (3vwo) mijn spreekbeurt over Loverboys gehouden
had het hoogste cijfer van de klas. een 9
er is superveel over te vinden :stuck_out_tongue: hmm ik weet niet of k m nog op de PC heb staan maarja XD zolang je alles zoveel mogelijk uit je hoofd en zonder uhh, uuhh, uhh te zeggen kan. is t goed XD

wij moesten vorig jaar ook een pleidooi houden, zoiets als een betoog, en dag ging over dubbel paspoort, oftewel dubbele nationaliteit, of over proefdieren of iets dergelijks. snacks in de kantine, of dat moet worden verboden. enz enz.

Loverboys is inderdaad ook een actueel onderwerp!
Ik heb de spreekbeurt eind november, dus tijd heb ik nog genoeg gelukkig!
Super bedankt :ok_woman:

Ik had het over gebedsgenezing gedaan xD
voor godsdienstt
ik wist toen echt niets.
maar ik had wel een 10 :dancing_women:
gehehee

Ik heb maandag een presentatie over ADHD met alles erop en eraan. We moeten de klas ook iets laten doen, dus we gaan hen een casus (situatie) na laten spelen en dan tips geven hoe je echt met kinderen met ADHD om te laten gaan.

Veel suc6 ermee verder hoor!! :slightly_smiling_face:

over een persoon in de geschiedenis, bv che guivara…
of de hippies vroeger
of de verschillende genres van kleren, vroeger en nu (bv new rave die terug komt)

Ha, dat is toevallig!
Voordat ik dit topic plaatste, was k begonnen aan een spreekbeurt
over ‘Mode door de jaren heen’. Maar toen bedacht ik me, dat dit
misschien toch niet zo goed bij het vak Nederlands past en dat jongens
dit niet interessant vinden :blabla1:
Dus toen plaatste ik dit topic maar!

Haha.
Xx
Up

misschien over een beroep dat je leuk lijkt, modeontwerpster, fotograaf ofzo, misschien heb je connecties en ken je iemand met een leuke baan, dan kan je die persoon interviewen

Toch nog ef een UP!
ben er nog niet helemaal uit:)

ik weet nog wel een onderwerp: Youtube xD

Ga je helemaal laten zien hoe dat werkt xD

een meisje in mijn klas deed het over;

de bermuda driehoek

echt heel leuk onderwerp!
daar zijn allemaal rare dingen gebeurt met schepen!

the trick of mind

kindermishandeling
ik had een 8

Hee!
ik ga mijn engelse spreekbeurt over de spijkerbroek(jeans) doen, misschien ook wat voor jou?! Zit je toch een beetje in de mode kant en je kan ook iets vertellen over spijkerbroekn voor jongens(en ook voor meisjes:P) Dus word het voor allebei wel leuk denk ik!:stuck_out_tongue: haha
Succes!
X

spreekbeurten gedaan over:

• Dutchypuppy (organisatie)
  • Mode
  • De Waddeneilanden (op een tafel met zand de eilanden neergedropt met hun kenmerken)

verder weet ik zo niet waar ik het nog meer over heb gedaan, maar ook werkstukken over:

• De 5 wereldgodsdiensten
  • Terrorisme
  • Straatkinderen
  • Crisis in Afrika
    en nog veeeeel meer, maar ook veel over dieren enzo en veel heb ik niet meer op de pc staan, dus weet ik het zo niet meer :stuck_out_tongue:
    Note me als je er hier 1 van kiest, heb het vast nog wel ergens.

comunisme

Amish of Opus Dei