Spreekbeurt!

[b]Ik moet 2 juni mijn spreekbeurt houden.

opzich duurt dat nog best wel lang, maar ik heb nog niks.

Ik kan ook haast geen info vinden, weten jullie sites met informatie?
Mijn onderwerp is; De dode zee.

Maar ik ben ook super onzeker als ik voor de klas moet.
normaal ben ik nooit onzeker, maar voor de klas echt super erg!
Daarom heb ik al voor een power point gekozen, maar ik blijf bang worden bij de gedachten aan 2 juni.

Dus heb ik twee spreekbeurt problemen.:

1. Ik heb nog geen spreekbeurt.
  2. Ik ben doodsbang voor spreekbeurten!

kunnen jullie miss helpen?

Oké, ik heb nu wel iets voor mijn spreekbeurt, maar nu ben ik dus onwijs aan het vastlopen hier. Ik kan niks vinden dat interessant genoeg is dat de klas niet in slaap valt![/b]

http://www.google.nl/sear…e+dode+zee&meta=&aq=f&oq=
volgens mij heb je zo wel genoeg site. heb ze even bekenen en je kan genoeg gebruiken hoor.

en je moet denken dat je het kan en dat je niet bang hoeft te zijn. dat helpt echt. en misschien als je met meerdere moet dat je als eerste gaat. dan ben je er vanaf

Die info had ik al.
Maar ik moet minstens 15 hele minuten praten!
Op de basisschool waren het er maar vijf!;p

Hmm met al die sites kom je wel aan de 15 minuten als ik het zo lees

Nope

Als je nog tijd genoeg hebt kan je misschien,(als de informatie op internet niet genoeg is) een boek halen in de bieb… er is daar vast wel een boek over.

Je moet idd gewoon denken dat je het kan, schijt hebben aan de mensen die naar je kijken. Probeer rustig te ademen als je er staat.
Succes!

Ja in de bieb hebben ze daar vast wel boeken over!
En ik denk dat er ook best veel staat op internet?

Dat is ook kut, want in onze bieb hbbn ze daar sirieus gin boeken over.

je kan wel 15 minuten volpraten met de info die op google staat denk ik hoor :wink:
en je moet gewoon schyt hebben aan die mensen in je klas… Ik bedoel, als je even zelf nadenkt, luister jij altijd supergoed naar degene die een spreekbeurt houdt? Het grootste gedeelte zit toch half te slapen en gaat het hun ene oor in, andere oor uit… Dus daar hoef je al niet bang voor te zijn :] En je moet gewoon bedenken dat iedereen een spreekbeurt moet houden, dus dat iedereen weet hoe je je voelt :wink:

Hebben jullie nog van die weetjes over de dode zee?
En dingen om miss te laten zien?