spray tanning.

Hee meiden,
Ik heb even een vraagje.
Ik wil de dag voordat ik op vakantie ga een spray tan laten doen omdat ik gewoon echt niet bruin word en ik dat zo kut vind want ik ben echt wit. Daarbij wordt mn vriend echt overdreven bruin en wil ik me niet een melkfles naast hem voelen. :’) Maargoed ik lees overal dat het maar een week ofzo blijft zitten, en ik ga 15 dagen op vakantie. Ik vroeg me af of je het dan drna nog bij kan houden met eigen zelfbruiner of kan dat niet omdat het dan een hele rare kleur of vlekkerig wordt?
Het is namelijk nogal raar als ik de eerste week bruin ben & de week drna weer spierwit ben zoals jullie denk ik wel snappen. :’)

Ik wil overigens niet een overdreven bruine kleur, voordat ik daar weer reactie’s op krijg. Gewoon een gezond bruin tintje.

spray tanning blijft een week ongeveer zitten en ik denk dat het niet zo mooi word met een zelfbruiner erna omdat het langzaam wegtrekt…
heb geen idee wat je kan doen :stuck_out_tongue:
in mijn ogen kan je dan juist op vakantie bruin worden of heb je gewoon een niet zo snel bruinende huid?

oeeei ik wil dat ook wel weten!
maar zelfbruinings DOEKJES werken toch wel echt egaal en goed?
ik weet het eigenlijk ook allemaal niet zo, ik ben bleek en aah mn aders schijnen door mn huid en k ga naar spanje over tien dagen en ik ga me ook melkfles voelen,

meid succes ermee

Mijn moeder heeft dat ook laten doen, en die daar (waar ze dat dan ook heeft laten doen) zo’n soort crème kopen waardoor het langer blijft zitten. Hoeveel langer weet ik niet.

dankje voor de reactie’s!
nee ik word echt niet bruin, behalve als ik elke dag de hele dag lig te bakken en dat 5 maanden lang ofzo. xD je ziet wel een lijnte bij mn buik & op mn rug van mn bikini, maar dat is echt 1 tintje donkerder en nog steeds ultralicht. Ik heb ook sproetjes dus dat zal het wel verklaren. mja misschien moet ik gewoon eigen zelfbruiner gebruiken en dan daar bijwerken, weet t anders ook niet…

up

ik zou gewoon lekker zelfbruiningsdoekjes meenemen! :slightly_smiling_face:

krijg je daar geen vlekjes van??ik had zelfbruiner in een potje k zat helemaal onder de vlekkem ;(

Je kan tijdens je vakantie zelfbruiner gebruiken.
Je moet zorgen dat je huid goed schoon is voordat je zelfbruiner opdoet en je kan het beter 2 x per dag heel dun aanbrengen en goed uitsmeren in plaats van 1 x per dag dik aanbrengen.
succes!

Ik heb btw echt precies hetzelfde dus ik hoop voor je dat het goed gaat werken haha ^^

super bedankt voor de reactie’s! ik ga maar gewoon zelfbruiner meenemen, zit alleen nog te twijfelen over welke … wil het liefst zo’n natuurlijk mogelijk resultaat en niet meteen te donker anders zie je t gelijk als t dr afgaat en krijg je vlekken enzo, iemand miss tips?

@ paybacktime, haha ja rot is dat he, heb ook eigenlijk echt geen zin om me daar elke kleer in te smeren maarja ik moet dr wat voorover hebben.

Even lekker goed scrubben van tevoren, en daarna de zelfbruiner even goed laten intrekken, dan is er niks aan de hand :slightly_smiling_face:

idd, gewoon goed scrubben, dan krijg je geen last van vlekjes.

Die doekjes van kruidvat eigen merk zijn nu trouwens 1+1 gratis!

ik ben zelf ook blank, ik heb daarvoor ook zelfbruiner opgedaan voordat ik naar rhodos ging vorige week, en daarna goed ingesmeert met zonnenbrand en ik ben nu verkleurd dus =)

Ik heb ze ook flink ingeslagen!

academie heeft mooie zelfbruiners
hannah ook