spray-tan nemen?

Ik ben zo iemand die heel moeilijk en nauwelijks bruin word en ik zou het ook wel eens willen ervaren hoe het is om lekker bruin te zijn. Nu zit erover te denken om een spray-tan te nemen voordat ik naar kroatie op vakantie ga, maar nu is mijn vraag heeft dat wel zin? want daar ga ik natuurlijk heel veel zwemmen(vooral in de zee) dus moet het dan wel doen want het zou en beetje jammer zijn als het er zo snel af zou zijn…
x

Lieve schat, je gaat op vakantie! Ga daar eerst lekker bakken en wel goed smeren (bijvoorbeeld met een olie die ook een factor heeft). Mocht je dan als je thuis bent niet blij zijn met je kleurtje, neem dan zo’n spraytan, maar ga het alsjeblieft niet van te voren doen. Zonde!

Dat is alsnog niet goed voor je. Gewoon geen olie’s gebruiken.

Dan verbrand ik levend!

Waarom een tan als je naar zo’n zonnig land gaat? Je wordt gauw genoeg bruin. Daarnaast slijt het volgens mij ook gauw af vooral als je gaat zwemmen dus dan heb je een bruiner hoofd dan je lichaam xD

^ niet als je je goed insmeert met zonnebrandcreme :slightly_smiling_face:

Edit: dat was een reactie op ’ dan verbrand ik levend’.

Ik zweer daar echt bij, natuurlijk makkelijke ‘verbrandbare’ plekken insmeren met gewone zonnebrand (zoals gezicht, vooral je neus, hals, etc.), maar benen kan je bijvoorbeeld makkelijk hiermee insmeren:

http://lh3.ggpht.com/_lvpyQFQ8n1A/S_gjawvX2sI/AAAAAAAACDQ/1GTp7cuGGBc/solarexp2.png

Hahahaha, zoiets gebruiken als je naar 'n warm land gaat? Zonde.

@24birds; Ik vind dat je oliën niet moet gebruiken als je gevoelig bent voor verbranden. Al helemaal niet als je een lichte huid hebt (foundation nr 01 bijv). Zonnebrand, meer niet. Want olie + factor is gewoon tegenstrijdig.

Hmm, oké. Ik heb alleen eerst ook altijd moeilijk gehad met bruin worden en sindsdien ik dat ben gaan gebruiken, wordt ik wel echt bruiner dan normaal. Ik ben ook nooit verbrand ermee. Ik ben sowieso niet iemand die uren in de zon gaat liggen, dus dit vond ik altijd een goede optie. :wink: