spray & go bodylotions.

ja, nu heb je er eentje van Vaseline maar die kost 7 euro en dat vind ik toch al redelijk duur…
weten jullie nog meer zoon spray & go bodylotion zeg maar? die niet te vet is & lekker fris is?
dus geen body butter, daar houd ik echt niet van, voor mij zijn die vééél te vet…
dus iemand ideeen? Graag rond de 4 euro houden. x

Ik zou even bij je plaatselijke voordeelwinkel ofzo kijken. Ik zag die van vaseline laatst nog bij onze voordeelshop voor 3 euro ofzo liggen

Bij Etos heb je deze en volgende week nog 30% korting op Vaseline en bij Kruidvat 40%, dus daar zou ik even kijken.

Verder zag ik in het krantje van Big Bazar dat ze de gewone bodylotion van Vaseline nu daar hebben, 3 voor 6 euro.

Bij het Kruitvat hebben ze veel acties met Vaseline. Vind het trouwens top spul (spray & go), inderdaad erg duur. Let vooral op acties (Etos/Kruitvat ect).

en heel soms gebruik ik bodylotion van Dove. Maar dat is ook duur.

ja, in limburg hebben ze helaas geen voordeelshop. Echt zo stom! maarja,

btw t hoeft niet perse die van vaseline te zijn eh? het mag ook van ander merk :slightly_smiling_face: gwn een spray bodylotion die niet te vettig is en redelijk snel intrekt :slightly_smiling_face:

Ik zou op een aanbieding wachten. Dan heb je 30 of 40 procent korting en zit je ook ongeveer aan het bedrag dat je eraan kwijt wil.

Ik heb nog geen dergelijke producten van andere merken gezien overigens.

Nu is die van Vaseline 40% goedkoper bij Kruidvat, ben je iets meer dan 3 euro kwijt. Ik woon ook in Limburg en er zijn wel wat van die winkels met aanbiedingen, zoals de de Big Bazar.

ohh handig, ja maar volgensmij heeft de Big Bazar die niet…

niemand?

Ga gewoon naar Kruidvat?

Vaseline heeft een ‘nieuw product’ hiermee,
dus er zijn nog niet veel vergelijkbare producten op de markt.

Dus zoals hierboven gezegd word, ga gewoon naar de kruidvat, daar zijn ze in de aanbieding.

Er zijn geen andere versies op de markt dan vaseline met iets wat zo goed werkt momenteel. Het is niet voor niets zoveel aangeprezen in de media en zoveel in reclames op de tv geweest. Zoiets als de Spray & Go van Vaseline ga je op het moment nergens vinden. Bovendien is het zeker met die 40% zijn geld waard. Je doet er lang mee.

Ik heb van Victoria’s Secret body lotion en spray gekregen, maar heb geen idee hoe duur ze zijn. Ze zijn iig wel echt heerlijk!