Hoi allemaaaal,
Ik spot nogal veel, en ik wil dr echt mee ophouden $$ ,
Hebben jullie tips ofzo ?
X
Hoi allemaaaal,
Ik spot nogal veel, en ik wil dr echt mee ophouden $$ ,
Hebben jullie tips ofzo ?
X
Niet alles eruit flappen, maar een paar seconden wachten voor je iets zegt, en in die tijd overwegen of het verstandig is wat je wilt zeggen en wat de consequenties zullen zijn.
Dankjewel, goede tip ! (:
Ik heb geen tips, maar ik vind het ontzettend gaaf dat je je best doet om er mee op te houden
Oh en wanneer je toch iets eruit flapt bied je excuses aan!
hihi dankjewel (:
Ja maar ik bedoel ook eigenlijk dat ik vaak zeg gvd ofzo, maar dat zeg ik dan niet tegen mensen, maar gewoon als er iets verkeerd gaat ofzo,
Haha, hier heb ik ook erge last van… Met soms boze blikken als gevolg, maar ik maak altijd duidelijk dat het sarcastisch was en dan begrijpen ze het wel meestal.
Wat ik vroeger deed als ik vloekte , sloeg ik mezelf op mijn arm (niet super hard natuurlijk) het hielp wel. haha ja het is een rare tip xD
Een stressbal misschien?
Ik vind het erg goed van je dat je er iets aan wilt doen.
Ik had eigenlijk dezelfde tips als HPfangirl. Misschien kun je voordat je wat zegt tot 10 tellen.
Succes!
Als je dan scheld, kun je van het k-woord (weet nie of jedie gebruikt?) een ander woord maken, dan kwets je niemand en het is eigelijk nog grappig ook
K-woord maak je dan kangoeroe van, deze stelde ik voor aan een vriendin, sindsdien scheldt ze zo nu en dan met kangoeroe,
En met andere scheldwoorden maak je gewoon snot, damn, poep, krijg tandjes, etc. van
En wel goed van je dat er wat aan wil doen want ikzelf scheld meer met fock, shit en krijg tandjes Ben niet zo’n scheldmuis ^^
Oké het klinkt misschien heel dom: maar wat is spotten? Nog nooit van gehoord.
ja ik heb er ook nog nooit van gehoord maar aan de reacties te zien bedoeld ze schelden ofzo
Nou als je scheld met een vervelend/lelijk woord, spot je er ook mee eigelijk, net als t k-woord, ik wordt altijd bloedchaggo als ik het iemand hoor roepen al is het maar omdat diegene zn kleine teen stoot …
Iemand belachelijk maken.
Ah thanks, op die tour dus.
Nou gewoon opletten als je iets eruit knalt. Dat is toch niet zo moeilijk.
ik scheld gelukkig niet met het k-woord, dat vind ik zelf ook vreseslijk,
bedankt allemaal voor jullie goede tips, hier heb ik vast wat aan !
X