Spotify!! (=

Zijn er hier ook mensen die spotify hebben? Voor mensen die niet weten wat het is. HET IS HET MEEST GEWELDIGE MUZIEK PROGRAMMA VAN DE WERELD!

Kortgezegd is het dit: Je hebt zeg maar een mega muziekbibliotheek met zowat alle muziek van de wereld. Je mag alles luisteren op je computer, maar zeg maar niet hebben, dus niet downloaden. Het is daarom ook volledig legaal. Je kunt via spotify ook makkelijk liedjes opzoeken. Als iemand zegt: “Heb je dit en dat liedje gehoord?” Dan zoek je op spotify dit en dat en kun je het luisteren. Je klikt dan op de artiest en hebt zo alle liedjes van die artiest. Zo kun je dus ook hele leuke nieuwe artiesten vinden!

Je kunt jezelf ook linken met je vrienden. Zo kun je hun muziekplaylisten gebruiken en beluisteren.

Ik vind het echt geweldig! Het is overkomen waaien vanuit Zweden (daar heb ik het ook vandaan) en daar is het immens populair!

upup?

Nee, ik heb het niet… Had ‘t net op tv gezien :’)

liefde daarvoor, heb het al een poosje echt supermakkelijk (A) ben vaak te laks voor downloaden en vergeet altijd een artiest of titel

Ik ontdek via spotify ook altijd nieuwe artiesten omdat ik dan naar een artiest ga die ik ken en dan naar related artist. Echt fantastisch.

Maar wel jammer dat ik niet meer dan 20 uur kan luisteren :frowning_face: Krijg misschien wel binnenkort een invite van iemand.

Heb ik ook (:
Is erg handiginderdaad.

Ik heb het ook :grinning: