Sportzaken in Groningen

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest vragen dus als dit niet de manier is mag dit topic verwijderd worden :slightly_smiling_face:

Ik wil graag weer beginnen met hardlopen maar het word steeds kouder dus goeie hardloopkleding is wel van belang. Ik heb loop schoenen gezien bij de Bristol voor 50 euro dus daar ben ik al heel blij mee maar ik ben ook op zoek naar een legging, lange mouwen t shirts en een jack voor het hardlopen. Wie weet wat goedkopere en fijne sportzaken in Groningen? Ik heb niet heel veel te besteden.

Meestal kan je bij de scapino, schoenenreus, henk ten hoor, wibra, zeeman etc etc. ook wel sportkleding kopen.
In Groningen is ook een megastore (telstore ofzo geloof ik) weet het niet goed meer ben er enkele weken geleden heen geweest. Daar hebben ze ook een deel outlet…
Verder weet ik eigenlijk alleen maar de bekendere/duurdere zaken in Groningen enz. zoals intersport etc.

Bedankt, daar heb ik wel wat aan :slightly_smiling_face:

Gelukkig! Succes in ieder geval, laat je weten of het gelukt is?
Anders weet ik in de omgeving (drenthe) ook nog wel wat zaken :slightly_smiling_face:!

Als je kunt bestellen kun je ook eens op forever21 kijken, daar hebben ze echt wel hele leuke dingen voor niet al te veel!

AktieSport misschien?