Sportschool

Ik heb een vraagje,
Gaan jullie naar de sportschool?
Ik twijfel of ik naar de sportschool moet gaan, omdat ik dit zelf zou moeten betalen.
De sportschool is ongeveer 15 tot 20 minuten fietsen,

Hulp graag :slightly_smiling_face:

`dat kunnen wij niet voor jou bepalen, je moet zelf beslissen of je het waard vindt of niet (:

Twijfel je alleen het het betalen en het fietsen?
Als je echt graag wilt, is dat beide geen probleem.

Bij twijfel: zelf hardlopen of workouts via internet.

Ik denk dat ik het wel ga doen,
Maar gaan jullie naar de sportschool?
Zagen jullie snel verbeteringen?

x

Ik ga niet naar de sportschool, ik train thuis op een yogamatje. Dat is eenmalig 15 euro (:
Ik zoek gewoon filmpjes op Youtube, doe dagelijks mijn oefeningen en hardlopen en fietsen doe ik gewoon in de frisse buitenlucht. Binnen een week nadat ik begon met mijn buikspieroefeningen zag ik al verschil, en nou na een langer tijdje begin ik echte gespierde lijnen te krijgen (:

Je zou ook een fitness apparaat aan kunnen schaffen, dit is ook eenmalig en ik heb er zelf ook een van marktplaats voor 75 euro…

wat een goed idee!,
Waar heb je dat matje gehaald?
x

Ik ga naar de sportschool. Ik zat eerst op een super goedkope sportschool die voor mij ook 20 minuten fietsen was (Basic Fit). Maar hier was het helemaal niet leuk en ik voelde me er niet fijn. Nu sport ik in mijn eigen dorp en het is er echt super gezellig. Ik ga niet alleen sporten omdat het goed voor me is, maar ook omdat het er super gezellig is. Het is aan jou of je snel resultaat merkt of niet. Er zijn zat mensen die ik ken en maar een keer in de week naar de sportschool gaan en zichzelf af vragen waarom ze toch niet afvallen, ja dat is je eigen schuld. Ik ga nu 5 keer per week, maar aangezien ik heel erg van snoepen houd gaat het allemaal langzaam bij mij, maar ja, het is leuk.

Ik ga 2x per week, alleen is niet zo leuk dus ik ga meestal 1x alleen
en 1x met mijn opa.

Soms is het wel saai maar leuker dan thuis sporten!

Mag ik vragen wat er mis is met Basic Fit dan, of iig minder leuk is aan Basic Fit? OT: Ik houd dit topic in de gaten, aangezien ik me ook wil inschrijven voor de sportschool.

Ik sport ongeveer 2x in de week bij Fit 4 Free, veel mensen die ik ken uit mijn omgeving gaan erheen. Dus ik ben altijd wel met vrienden. Het ligt eraan of je veel snoept tussen door, als je gezond eet en beweegt zie je sneller resultaat dan wanneer je elke dag chips eet (dit is natuurlijk bij iedereen anders).

Nou ik kreeg er gewoon de kriebels van die gespierde gebruinde bonken die daar rond liepen. Ik heb niks tegen buitenlanders, maar echt ik voelde me daar niet op mijn gemak. Er waren geen groepslessen (weet niet of dat veranderd is) en je werd gewoon niet goed geholpen, als je professioneel begeleid wilde worden (liepen gewoon van die mensen die t deden als bijbaantje en daar heb je niks aan). Waar ik nu fitness zijn allemaal bekenden en is een veel gemoedelijkere sfeer.

Als je gewoon een beetje wil fitnessen is Basic Fit goed, maar als je er meer aandacht aan wil besteden zou ik toch naar iets beters zoeken… Maar ja het is goed koop dus snap best dat heel veel mensen er heen gaan. En niet elke basic fit school is hetzelfde natuurlijk!

Oh oké, maar je mag wel gewoon optimaal gebruik maken van die apparaten enzo? Het is niet zo dat je daar zonder resultaat vertrekt? :stuck_out_tongue:

Ja hoor, je hebt er ook gewoon voorgedrukte schema’s liggen zegmaar waar je je aan kan houden. Je kunt ook voor een tientje en personal trainer vragen of zo, maar ik weet niet of dat over al zo is. Ik zou er sowieso rekening mee houden dat het er héél druk is omdat iedereen goedkoop wil sporten en dat je dus 's avonds constant staat te wachten op aparaten. Of je met resultaat vertrekt of niet, dat is helemaal aan je zelf, daar kan de sportschool verder niks aan doen :p.

Ik heb toevallig vandaag een proefdag gehad op de sportschool, ten eerste is het handig om te kijken of ze op de sportschool waar je heen wilt een gratis dagje proef sporten aanbieden zodat je even kan kijken of het wat voor jou is.

De sportschool waar ik heen wil gaan is 10 minuten fietsen, op zich ideaal maar wanneer je 's avonds wilt sporten en het is donker terwijl je best een eindje moet fietsen moet je maar even kijken of je misschien samen met vriendinnen kan gaan.

Daarnaast moet je je ook beseffen dat als je je aanmeldt bij zo een sportschool je er ook vaak lang aan vastzit en dus niet zo snel je abonnement kunt opzeggen wanneer je er uiteindelijk toch niks aan vindt.

Ik hoop dat je een beetje uit je probleempje komt!

Ik ga nu al 2 jaar na de sportschool en voel me in het algemeen gewoon beter en fitter. Vooral nu in de winter vind ik het super :slightly_smiling_face: In de zomer ga ik echter graag joggen.

Je kunt ook hardlopen en in de zomer iets van skaten of zwemmen. Verder kun je thuis gewoon opdrukken, beenspieroefeningen etc. doen.

Ik sport ook op een sportschool 25 minuten fietsen. (betaald parkeren omdat het in de stad is, dus dat is ook geen goedkope optie)
Mijn sportschool was health city, super fijn, wel duur (voor mij dan, ik betaalde 35 euro). Nu is dat basicfit geworden. Het is er nu superdruk, maar wel goedkoper. Ik doe alleen de groepslessen. Ik betaal 28 euro en dat is onbeperkt sporten, groeplessen en drinken. Die drukte is trouwens nu even omdat het pas sinds 1 maart b-f is, hoop ik.

ik ben ook voor sportschool aan het kijken
je moet kijken wat je zelf kan betalen,en wat een geschikt sportschool is.
je gaat eerst kijken bevalt het je,dan ga je inschrijven voor het vervolg om er op te gaan.