sportschool, ja/nee?

ik ga misschien binnenkort naar een sportschool.
was benieuwd hoe jullie daar over denken. :wave:

goed toch, doe ik ook wel eens. niet te vaak word wat saai.

ja beweging is altijd goed voor je

ik zou dit jaar met mijn moeder een abo nemen.
Waren we van plan totdat we de prijs hoorden.
Zou zelf nog steeds graag een willen maar vind best duur ;p

Ik was vorig jaar van plan om een abo te nemen, maar toch niet gedaan. Ik heb er namelijk niet echt tijd voor. Maar ik denk dat ik ooit nog wel eens een abo neem. Vooral de groepslessen vind ik heel erg leuk.

Ik ga ook 1 keer in de week naar de sportschool, en het is zeker aan te raden!
Ik ga gewoon in mijn eentje en doe dan een groepsles, supergezellig alleen wel vrij duur :wink:

Goed van/voor je?

gelukkig ben ik der van af vind het niets aan :blush:

ren liever buiten een stuk en buikspier oefeningen, meestal moet je een jaar abo nemen ( had ik) en had het na een maand al gezien en ja is best duur als je niet gaat :blush:

Gewoon doen, maar ik zou wel alleen in de winter herfst enzo gaan, want als het lekker weer is kan je veel beter buiten gaan hardlopen…

ben afgelopen maandag heen gegaan, en ik begin morgen/donderdag.:slightly_smiling_face:

veel plezier daar. :slightly_smiling_face:

ikzelf heb wii fit toen gekocht omdat de sportschool duurder zou zijn. :stuck_out_tongue: werkte ook^^

ik zat er een jaar geleden ook op maar ik vond het saai worden, maar ben er weer opnieuw op gegaan omdat ik weer wilde sporten. en nu doe ik regelmatig mee met hun speciale trainingen met mijn onbeperkt abbonement en dat wordt niet saai!

je kunt er zeker mee beginnen. Maar verwacht er vooral niet al te veel van! veel mensen hebben erg hoge verwachtingen met “elke week sporten op de loopband en lekker iPodje in en lopen maar” ,maar vaak gaat het helemaal niet zo en valt het dus tegen. Maar je kunt het zeker proberen (:
En als je het op een gegeven moment heel saai vind worden kun je altijd meedoen met groepslessen. Dat is wat socialer dan in je eentje sporten en je hebt dan meer de motivatie om te gaan
Hoop dat je er wat aan hebt (: