Sportschool aan te bevelen?

Hii

Op het moment sport ik niet, echt helemaal niks!
Hoogstens een keertje naar school of de winkel fietsen, maar dat mag geen naam hebben.
Dus ik, mijn nicht, mijn zusje en een vriendin van mijn zusje willen graag naar de sportschool.
Alleen hebben we geen idee wat we kunnen verwachten en of het een beetje leuk is?
Heeft iemand daar tips ofzo over>
Want er zijn genoeg mensen op het forum die naar de sportschool gaan :wink:
xx

Waar woon je?

Bladel, in de kempen bij Eindhoven :slightly_smiling_face:
Ze hebben wel een stuk of 3 sportscholen in ons dorp :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen, doe bij allemaal een keer een les mee, en dan weet je welke je het meeste bevalt (:

Ik doe aan paaldansen in een sportschool in Limburg. Steeds meer sportscholen geven die lessen. Is echt hartstikke leuk, helemaal niet erotisch en je krijgt er echt een goede conditie en spieren van.

Ik hou niet zo van de sportschool.
Als ik ooit eens lid word, dan wil ik er gelijk een zwembad bij.
Maar dat ter zijde.

Als je zelfdiscipline hebt, dan kan je ook gaan hardlopen voor jezelf.

@xBabyLovex; Paaldansen lijkt me wel echt vet :stuck_out_tongue: Ik heb net op de site van de sportschool gezien dat er volgende week open dag is, dus ga ik er dan ff heen :slightly_smiling_face:
@ Kraplapje; Ik ben een paar maanden geleden begonnen met hardlopen, alleen ik ging steeds niet omdat ik echt geen zin had… dus die optie valt af :wink:

Het is ook echt leuk om te doen, vanavond weer :slightly_smiling_face:. Maar verkijk je er niet op haha, het is echt niet zo makkelijk dan het lijkt hoor. Veel plezier op de open dag!

Ik vind het leuk om te doen! Maar je moet wel discipline hebben.

Ik sportte ook bijna niets, en nou ga ik 1 a 2 keer in de week naar sportschool, je gaat er wel lekkerder door in je vel zitten. Ik vind het wel een aanrader;)

ik doe het ook samen met een vriendin, nu al bijna een jaar,
en ik heb er nogsteeds heel veel plezier in :slightly_smiling_face:

meestal kun je wel een proefkaart aanvragen voor 1 dag, dat kun je eens proberen en als het dan bevalt ga je vaker (met een abonnement)