Sportschoenen

Hee Dames,
Ik moet nieuwe sportschoenen. Ik ben namelijk de namelijk de mijne kwijt. :S
(het waren toch een paar afgetrapte puma’s)

Maar goed ik moet nieuwe en het liefst onder ¤80,- want mijn budget is een beetje krap de laatste tijd. xD
Ik zat al te denken aan Allstars want daar zie in veel mensen op tv mee dansen. (Making the band & De weg naar Fame)

Nog andere suggesties?

Allstars vind ik echt verrot zitten. Puma’s vind ik het aller lekkerste. Nikies zijn ook wel chill ^^

Ik vind Asics wel leuk :stuck_out_tongue:

Allstars zijn niet echt fijn om op te sporten, je kan beter naar asics kijken…
Die heb ik zelf om mee te sporten en dat bevalt prima :slightly_smiling_face:

ik sport op nikies. zitten goed en als je goed zoekt kan je aan goedkope komen. rond de 30/40 euro ofzo.

All Stars zijn mooi, maar ze lopen niet bepaald fijn. Dan kan je beter puma’s of nikes kopen of andere goedkope gympen gewoon.
Zelf sport ik op me Vans dus… xD

Ik zou geen all stars kopen om op te sporten. Ik zou voor Nike gaan…
Maar moet erbij zeggen dat ik wel een Nike Lover ben :stuck_out_tongue:

Xx Lila

ik zou idd ook voor nike gaan:P

Ik zie er inderdaad ook veel mensen op lopen maar ik snap niet hoe?! Ik heb ze gepast en het loopt echt voor geen meter vind ik…

Alstarss zijn leuk, maar denk niet om op te sporten

ik sport ook altijd op mn all stars maar k meot ook neiuwe want all stars bieden echt GEEn steun ofzo… Ze zijn erg leuk maar voor sporten is t nix. :stuck_out_tongue:… Ik ga dnek ik maar gewoon nikies ofzo halen

Allstars zijn idd erg leuk, maar ze geven nul ondersteuning, het is gewoon een rubberen zool met wat stof. Geen sportschoen, dus, daar verneuk je echt je voeten mee! o_O
Als ik jou was, zou ik voor een paar Nikes gaan, of anders Puma, Asics, K-Swiss of iets anders.

Puma’s zijn leuk, alleen wel heel duur.

K-Swiss zijn heel erg fijn ik gebruik ze zelf ook en je kunt er prima op sporten…:wink:

Als ik jou was zou ik voor puma’s of nike’s gaan :slightly_smiling_face:

het lijkt me niet heel slim om all stars als sportschoenen te gebruiken, ziet er wel leuk uit hoor, maar ik denk niet dat ze fijn sporten… of je moet echt een sportschoen ervan hebben, die verkopen ze ook…
ik zou gewoon een sportzaak binnenlopen en kijken wat ze hebben en wat lekker zit

ik zou echt niet gaan sporten op allstars! is echt slecht voor je voeten omdat ze te weinig steun geven! ik zou gewoon even naar een sportzaak gaan ofzo en daar wat informeren

zoals iedereen zegt zijn all stars echt geen sportschoenen
ik zou gewoon schoenen kopen van asics, puma,…

Ik heb net de meest on actiefste topic actief gemaakt :slightly_smiling_face:

ik dacht al, wth?