Sportles op sportschool.

Hmm ja…
Wij hebben dus 1 keer in de week les op de sportschool, en dat is zó zwaar. En we hadden een keer spinning, en dat is zó verschrikkelijk zwaar, echt waar niet normaal. Dat is dat je een uur lang heel lang en snel moet fietsen, en je moet hem steeds zwaarder zetten en steeds staand fietsen, en iedereen zweette bij ons, en mijn hele pony was nat, en die leraar van ons had helemaal zweetplekken, en ik was bijna flauwgevallen, ik werd ineens heel duizelig enzo…

En waarschijnlijk hebben we dat morgen dus weer… En ik zie er zó tegen op, helemaal omdat je vet zweet en je mag NIET DOUCHEN! En dat is lekker goor want daarna moet ik nog de hele dag naar school, en nouja het is zwaar, en ik denk eraan om gewoon niet komen maar dan moet ik wel nakomen maarja.

Ja dat ken ik, spinning!
Dat hebben ze ook bij ons op fitness[ zelf nog niet gedaan] maar ik wist niet dat, dat zo zwaar is!

Niet douchen?! Woow das echt vies, idd. Je zou er niet heen kunnen gaan , dan hoef je niet te zweten, maar dan moet je wel nablijven idd. :stuck_out_tongue: Je kunt ook vragen of jullie iets anders gaan doen…
Succes!

Het hoeft ook niet zwaar te zijn, het ligt eraan hoe je gymleraar is… Die van ons is erg dus wij zweten ons echt kapot en niemand wil het meer doen haha. XDD Maar thanks! :’)

Ohw haha nou hopen dat je een andere gymleraar krijgt xD!
Je kunt ook gewoon met zijn allen gaan protesteren:P Of met zn allen niet gaan, dan is nablijven leuker (A)!

ik ga regelmatig spinnen, en dan hoor je gewoon kapot te gaan, anders heb je niet ‘getraind’, alleen wat bewogen. Maar flauwvallen, je moet natuurlijk wel de weerstand zetten zodat je nog mee kan komen he! Dan heb je het jezelf gewoon te zwaar gemaakt.

Maar dat je niet mag douchen is slecht, voor je spieren maar ook gewoon niet hygienisch. Waarom mag het niet? daarover zou ik wel gaan klagen, desnoods bij de schoolleiding.

Haha ja indeed! Maar die kinders in mijn klas durven dat toch niet, de meeste dan. :] Het is wel eens voor gekomen dat iedereen weg zou gaan, dus ik met een groepje van 9 meisjes weg ofzo, lopen we een half uur later langs het lokaal, zitten ze er allemaal weer… Tja zijn we ook maar weer naar binnen gegaan. XD Maar als we dat morgen weer hebben dan peer ik em ter plekke, serieus, ik ga dat dus echt niet nog eens doen. Dan maar 2 uren nakomen. XD

pinkLieve @ Ja daar heb je wel gelijk in. Ik ben maar doorgegaan, het was voor een cijfer, en ik sta al niet zo goed, dus ik dacht: wat er ook gebeurt gewoon doorgaan.

En het is dus echt stom dat we niet mogen douchen, zó vies he. Zit je onder het zweet en moet je nog 3 lessen, smerig. Maar het mag niet omdat we daarna een les hebben. :[

Oh. Ik denk dat je dit beter gaat aanklagen bij de directie van je school. Niet douchen is echt onaanvaardbaar, zeker in tijden als deze waar hygiëne zeer belangrijk is, en zeker op een school. Voor de zware gymlessen kan je waarschijnlijk ook wel bij de directie terecht. Je leraar moet zich aan het leerplan houden, en z’n leerlingen niet afmatten.

Haha das dom:P dan ga ze eerst weg… en dan zijn ze een half uur later weer in het lokaal XD. Maargoed, als je morgen weer moet dan loop je maar weg idd:P Zo erg is nablijven nie…[ ahum :stuck_out_tongue:], of je zegt dat je ongesteld bent[ werkt erg goed bij ons;)]!

Ja indd ik was toen ook behoorlijk boos dat iedereen daar weer zat haha. Ik loop ook gewoon weg denk ik, maar ik heb suikerziekte dus ik kan altijd zeggen dat ik de avond ervoor véel te hoog was met mn suiker en dat ik hierdoor nog wat down van was en me daardoor niet lekker voel, maar dan zegt ie wss dat ik een briefje nodig heb maarja. XD

Kan me voorstellen dat je boos was:P Ik zou me echt lullig voelen.
Ja als hij naar een briefje zou vragen, zou ik dat niet echt eerlijk vinden. Als je suikerziekte hebt en hij weet dat, dan moet hij je gewoon geloven vind ik. [ ookal zal hij je dan misschien alsnog niet laten gaan -.- ] ik hoop het voor je :stuck_out_tongue:!

Ja oke zolang ik maar niet mee hoef te doen haha. XD Dan is alles best. :]
Thanks!

precies :wink:, graag gedaan haha!