Sportkleding

Ik heb even een apart topic geopend omdat er niet echt op mijn vraag wordt gereageerd. Ik droeg een paar jaar geleden van die effen zwarte/blauwe voetbalbroekjes bij gym op school omdat die lekker luchtig zijn. Maar heb nou geen gym meer dus ik vroeg me af of ik ze ook kon gebruiken om mee te hardlopen of mee te fitnissen. Of is dat raar als ik dat aantrek? Om een ‘voetbalbroekje’ te dragen.

Hoop dat iemand me kan helpen :slightly_smiling_face:

:upside_down_face:

nee hoor is heel normaal :slightly_smiling_face:

ik draag zelf ook (ongeveer) zo’n broekje naar de sportschool

http://www.scapino.nl/images/catalog/product/343x343/200042731_01.jpg

*zucht* Hier zijn echt al zoveel topics over. Maar ja dat kan prima, zolang jij je er prettig in voelt en het voor jou niet te koud is. Ga gerust je gang.

Haha nou, ik ga daar ook in hardlopen hoor. Niemand kijkt me raar aan. Wel in de zomer dan! Ook wel eens naar fitness, maar daar vind ik het wat minder fijn juist omdat ze los zitten en bij sommige oefeningen dan afzakken.

Wat boeit het nou wat je aan hebt?! Als jij je er lekker in kan bewegen, is het toch prima?

Ik heb zo’n voetbalbroekje ^

Je hoeft er onder het sporten nu ook niet al te triomantelijk en appetijtelijk uit te zien denk ik dan toch? Zo wel heb je toch enigszins de verkeerde insteek (tenzij je indruk wil maken op een werknemer, maar ik denk niet dat die er iets om geeft in wat voor broekje je aan het fitnessen bent) :cold_sweat:

Kortom: Als jij het lekker vind sporten, gewoon lekker doen :slightly_smiling_face: Persoonlijk houdt ik meer van legging en tights. Maar mensen genoeg die in die wijdere broeken hardlopen en fitnessen

Ik ken genoeg mensen die in zo’n broekje sporten. Bij gym en hardlopen. Ze volleyballen er zelfs in :slightly_smiling_face:

Up(:

Vind het persoonlijk nogal raar als mensen zich helemaal mooi gaan aankleden als ze gaan sporten. Ik bedoel, op wie wil je nu indruk maken? Op jezelf of op de docent/begeleider?
Who gives a shit hoe je eruit ziet. Kortom, gewoon dat broekje aandoen (waar ik ook echt niets raars aan vind)

Up

Waarom ga je je topic uppen? Überhaupt al na een kwartiertje… Maar je hebt je antwoord toch al?

Ach, ik denk dat ‘mooie’ sportkleding wel belangrijk is hoor. Uiteindelijk is het niet je doel om als een modepopje naar de sportschool te gaan. Maar als je je heel onaantrekkelijk voelt in je kleding dan is sporten ook niet leuk en voel je je alleen maar onzeker. Ik vind sommige apparaten of oefeningen al heel ongemakkelijk omdat ik het gevoel heb dat er naar je gekeken wordt. Sterker nog, ik weet dat iedereen op de sportschool een beetje kijkt hoe anderen eruit zien (ik doe het en ik zie anderen het doen). Dan is het maar beter dat je er gewoon leuk en acceptabel eruit ziet. Voorheen droeg ik ook sportbroeken waardoor ik me extra dik voelde, dat is niet bevorderlijk voor het sporten. Het is voor sommigen al lastig genoeg om op de fiets te stappen en naar de sportschool te gaan :0 Nu draag ik yoga pants waarin ik me goed voel en waarvan ik al het gevoel heb dat ik er goed uitzie, dan is het een stuk minder moeilijk om naar de sportschool te gaan en die rare bewegingen te maken.

En om antwoord te geven op de vraag: nee ik vind zo’n broekje niet raar. Ik zie het zelf vaak genoeg op fitness en ik denk dat het voor hardlopen buiten alleen maar prettiger is. Ik zag vandaag een moslima compleet met hoofddoek en tuniek in de sportschool… good for her dat ze alsnog sport maar dat is pas opvallend of raar :confused:

Upje

Dit

Serieus, kun je nog steeds niet beslissen wat je gaat doen? Trek dat ding gewoon aan man.

Rot op met je upjes :")? Je hebt je antwoord.

Dit +

Waarom maak je steeds topics aan met “Ik heb even een apart topic geopend omdat er niet echt op mijn vraag wordt gereageerd.” Wacht gewoon op antwoord in het topic waar je je vraag stelde en maak niet steeds random topics aan.