Sportkleding (:

Hey (:
Waar sporten jullie in?
ik heb altijd een grijze joggingbroek, zwartshirt met paarseletters, wit met grijze en lichtgroene acis schoennen echt totaaaal geen combinatie!
maar als ik zn kortsportbroekje neem heb ik maar ‘’ schuit’’ kwa schoenen eronder hahaha:P
echt geen pan.
en zn kortbroekje vind ik toch apartzitten k ben bang dat als je dan gaat hardlopen op de loopband dat je kont ziet klotsen ofzo hah! :stuck_out_tongue:
xx

Een grijze joggingbroek, verschillende shirtjes, wit met roze nike schoenen. Soms ook een kort voetbalbroekje.
xoxo

Ik doe aan verschillende sporten.
Schaatstrainingen: Sowieso altijd m’n schaatspak, sportbh, muts/hoofdband, handschoenen, skipully/fleecetrui. En als het echt koud is met thermokleding onder m’n pak.
Skeelertrainingen: Skeelerpak, pols en kniebescherming, skeelers, helm, sportzonnebril, sportbh. En soms als het wat kouder is nog met een vest.
Hardlopen en conditietraining: Donnaybroek/3 kwart hardloopbroek/Korte hardloopbroek, hardloopschoenen, sportbh, hardloopsinglet.

's Winters: Zwarte joggingbroek, sportbh, effen lange mouwen t shirt (meestal zwart), scheenbeschermers, lange sokken, trainingsjack, windjack en zalmroze nopschoenen.

's Zomers: Donkerblauw voetbalbroekje, sportbh, hemdje, scheenbeschermers, lange sokken en weer zalmroze noppen haha.

Niks bijzonders eigenlijk.

Oh daar heb ik geen last van. Alleen dat mijn schoenen lomp staan, maar ja in de sportschool hoef ik er niet geweldig uit te zien. Ik heb mijn haar ook in een staart wat er bij mij echt vreselijk uitziet (flaporen) dusjaa :stuck_out_tongue_winking_eye:

@xIvaantje, jaa tis heel leuk! Maar het valt mee.
Trainde van oktober tot februari 1x in de week.
En sinds maart 4x. (3x hardlopen, 1x schaatsen.)
En vanaf april/mei 1x skeeleren, 1x conditie, 2x hardlopen.

Ik heb bij de H&M sportkleding gekocht.
Korte sportbroekjes met tshirtjes en hempjes.
Mijn sportbroekjes zijn neon roze en paars en mijn tshirt is licht roze en het hempje zwart.
Ik heb daarnaast twee zwarte hardloopbroeken, een driekwart en een lange.