Sportkleding/schoenen hulp nodig!

First of all; hey allemaal!
Ik heb me eindelijk ingeschreven bij een sportschool waar ik eerst ook een consult krijg enzo zodat ik het afvallen goed aan kan pakken (want ik wilde het altijd al maar ik deed het nooit omdat ik niet durfde ofzo?!) maar ik ben nogal super onwetend wat sportgear betreft!
So far ga ik sporten op m’n Nike air max 90, maar wil wel echte sportschoenen kopen maar weet echt niet waar ik op moet letten??
En een goede sport bh, waar moet die aan voldoen? En waar koop ik ze voor niet de hoofdprijs??

Ik heb Nike Pegasus schoenen. Mijn sportkleding koop ik bij: Jogha.com, Bodyengineers, Forever21, FRVR en Nike.

Succes met sporten!

Persoonlijk koop ik sportkleding liever van goede kwaliteit. Ik vind mijn Nike sport-BH geweldig en mijn Nike Thights ook. Ik heb ook goedkopere kleding geprobeerd, maar de thights schenen bijvoorbeeld door en de sport-BH zat niet goed. Qua tops kun je goedkoper gaan, maar ik hou er niet van als je zweetplekken in een shirt kunt zien, dus ik zou altijd voor dry-fit gaan. :slightly_smiling_face:

Met schoenen en sportbhs zou ik persoonlijk inderdaad voor kwaliteit gaan ondanks dit wat duurder is. Kleding maakt op zich niet zoveel uit, als je het maar fijn vind zitten.

Als er toevallig eentje bij jou in de buurt zit, kan ik de Decathlon van harte aanraden! Goede sportkleding en voor hele kleine prijsjes :slightly_smiling_face: Gebruik ik ook tijdens mijn sportopleiding.

Ik sport op Nike Pegasus, vind ze echt superchill. Als je moet springen etc. dan dempt 't echt fijn.

90% van m’n sportkleding komt bij de Decathlon vandaan, maar ik heb ook wel wat Nike.
Ik heb 1 sportbh van de Hema, die ik echt wel fijn vind qua steun. Maar daar zit niet zo’n vulling ding in, dus als je heel intensief hebt gesport, zie je je nipples wel eens dus dat vind ik een nadeel.

Vind Nike ook wel fijn, en wat je bij de Decathlon vindt! :slightly_smiling_face: