Sportkleding Hunkemöller

Ik wil een setje/serie kopen van Hunkemöller, die met die animal print. Korte broek, lange broek etc.

Maar heeft iemand ervaring met de sportkleding van Hunkemöller? Zit het lekker? Is het het geld waard? Mijn winkelmandje is nu 160 euro lol. En qua maat? Volgens hun maattabel moet ik L maar ik ga sporten dus word ik weer oude gewicht > M. Weet niet welke maat beter is.

Over de kwaliteit van hun sportkleding weet ik niet, maar kun je dan niet beter het setje kopen als je weer op je gewenste maat zit? Want als je het nu in M koopt heb je er niks aan (een te kleine maat dragen is niet zo charmant haha) en als je L koopt hebt je straks geen mooi passende sportkleding meer als je bent afgevallen.

Nee maar ik sport nu, ik heb het nu nodig. Dus dan koop ik sowieso wel L! Ik heb nu zwarte sportkleding maar dat is zo niet vrolijk enzo. Denk dat ik het gewoon ga kopen…

Ik vind de sportkleding van Hunkemoller klein uitvallen. Heb normaal S, had bij primark XS en kocht bij Hunkemoller een S en die was echt krap. Kwam er in maar sprot niet lekker.

Maar als je nu L koopt, flubbert het dan niet helemaal als je over een paar maandjes bent afgevallen? :cold_sweat: Wat is er mis simpele sportlegging en een oud shirt oid

Dit ja. Of van de Bristol of zo (vooral in de aanbieding). Gaan nog steeds jarenlang mee en als ik afval hoef ik me niet al te veel zorgen te maken over het verspilde geld, zo veel was het niet. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk.

Naja ik vind het vooral heel erg mooie kleding en als het lekker zit waarom niet. Ik heb nu goedkope sportkleding maar is saai zwart of zakt af.