sportieve bikini

hey iedereen.

ik zoek al een tijdje naar een sportieve bikini. die er ook nog eens leuk uit ziet.

ik ben namelijk nogal actief. en de gemiddelde bikini zit bij mij binnen no-time overal behalve waar ie moet. . .

ik heb wel een sportieve bikini maar die is zo saai. en de top is zo on-charmant als maar zijn kan.

help! iemand???

greets nd hug

lizzyfamous

ik zoek ook een leuke bikini!
maar niet echt een sportieve,
upje voor jou meis!

ik heb een bikini van oneill. maar die van protest zijn ook wel stevig denk, maar iig die van oneill zitten goed & zijn wel leuk vind ik. Kan je bijna bij elke sportwinkel wel krijgen.

ehm… van Brunotti of Protest… Of O’Neill. Je betaald dan wel wat meer voor een bikini (Denk aan ongeveer 50 euro…) Maar ze zitten erg goed, verschuiven niet en zien er kei leuk uit!! Zal ff kijken of k een link voor je kan vinden! :wink: x

Hier een link:

http://www.wehkamp.nl/w2/…=24377&ML=171689&MK=28407

succes!

tnx. ik had eerst een driehoekjes. maar die is na 1 keertje de kast in verdwenen en nooit meer teruggekomen XD

komt waarschijnlijk door mijn drukke karakter :stuck_out_tongue:
ik erger me er altijd rot aan. en aangezien ik dit jaar naar spanje ga op vakantie EN uitwisseling ^^ (en ik wel weeer een kleurtje kangebruiken :stuck_out_tongue:)

www.wehkamp.nl heeft leuke en www.hm.com ook!

bij mij verschuiven ze ook altijd…
weet iemand leuke bikini’s zonder van die driehoekjes?:face_with_raised_eyebrow: