Sporten

Heei meiden,

Ik ben een best wel onzeker meisje, en zeker als het om gymmen gaat. Zo doen we vaak sporten waar je bij veel en hard moet rennen en ben ik bang de laatste te zijn ofzo doordat ik ‘nauwelijks’ conditie heb.

Nu gaan er waarschijnlijk meiden zeggen: Ga op een sport. Dit wil ik ook wel heel graag, maar ik kan niks, maar dan ook helemaal niks leuks bedenken!

Liefs, Rowena.

Sporten moet je leren! (als je dat wilt tenminste) Niemand is aan het begin al knetter goed, tenzij die persoon getalenteerd is. En er zijn echt heel veel (vind ik) leuke sporten!

Tennis, badminton, voetbal, atletiek, zwemmen, turnen, volleybal, basketbal, roeien, skateboarden, schaatsen, mountainbiken, klimmen, korfbal, kitesurfen, judo, hockey, handboog schieten, handbal, golf, cricket, bowlen, darten, yoga, sportschool, pilates, zoveel meer. :’)

Turnen :}?

En anders dans? Dat is dan weer iets heel anders dan voetbal ofzo.

begin anders eerst met hardlopen je kan later altyd nog kyken naar een leuke sport. :wink: als je ht niks vind om alleen te hardlopen spreek met een vriendin af ofzo is altyd leuker!
En anders dr niks van aantrekken ik weet dat het moeilyk is (ben zelf ook best onzeker) maar gwn doen. btw, de meeste 'barbiepoppen zal ik ht zo zeggen, die zitten zelf ook op geen sport en hebben ook geen conditie!

ik ben ook verschrikkelijk slecht in sport, je bent heus niet de enige. (: gelukkig zit ik in 5VWO en ik krijg nu alleen maar sportoriëntatie, dus hoera voor mij geen eindeloze wedstrijdjes softbal of duizend rondjes rennen om het veld. Maar ik doe wel heel veel aan klassieke/moderne dans, iets dat ik ontzettend leuk vind. ik heb een verschrikkelijk slechte conditie, kan totaal niet gooien of slaan en ik heb ooit een hersenschudding van een frisbee gekregen, maar dansen vind ik écht heerlijk.

Ik vind dansen ook heel leuk, alleen ik ben zelf best wel onzeker dus vind ik het vooral lastig om naar zo’n sportclub toe te gaan.

Ik ben ook niet goed in sport, maar ik doe het toch voor de lol. Als je op een teamsport gaat heb je sowiezo de plus dat je veel nieuwe vriendinnen maakt, daarom blijf ik hockey ook leuk vinden. Het ligt er maar net aan wat je liever hebt! Laat mij niet dansen, alsjeblieft, maar alle sporten zul je moeten leren. Ik zal wel echt naar een sportclub gaan want sporten is ZOVEEL leuker met zijn tweeen dan alleen ! Probeer gewoon gezellig te doen en dan heb je opeens BAM heel veel vriendinnen erbij ! :grinning: :grinning: (WIN-WIN!)

HANDBALL! (L)

Ik tennis zelf en dat vind ik echt super leuk, maar verder ben ik ook niet heel goed in sporten, maar na al het trainen, kan ik aardig tennissen! Als ik jou was, zou ik gewoon ervoor gaan. Als je dansen leuk vind, vraag een vriendin mee? Dan gaat alles al heel wat makkelijker denk ik? (: Ga er gewoon voor! Succes! (:

Gewoon doen! Ook al is het de eerste keer lastig om met allemaal nieuwe mensen te gaan sporten, het wordt vast leuk! Ik ben ook in mijn eentje bij een dansschool gaan dansen en kwam in een groep met mensen die ik niet kende. Maar het is nu echt hartstikke gezellig, en ik ga er altijd met plezier heen. Ik vind het dansen geweldig en de groep is ook leuk! Het zijn allemaal niet helemaal mijn types zeg maar, gewoon een heel ander soort ‘‘manier van doen’’/’‘stijl’’ zeg maar, maar toch kan ik het goed met ze vinden. Het is echt leuk, dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was! Je kunt ook een les ‘‘proefdansen’’ om eens de sfeer te zien en zo, en dan kun je daarna beslissen of je ermee door wilt gaan of niet! Veel succes :slightly_smiling_face:

Ga naar de sportschool!
Ik heb ook een hekel aan gym omdat mijn conditie 0,0 is maar ik ben afgelopen maandag zelf begonnen bij de sportschool en je kan je eigen ding doen en lekker gaan sporten, ik vind het namelijk echt leuk!