Sporten.

Pfoe , toen ik laatst mijn belly bekeek plofte hij d’r uit ofzo :flushed: ( ja echt ) dus toen besloot ik om te sporten en gezonder te eten , maar het wat het nadeel daarvan is , is dat ik zowat geen fruit lust . o.o & sporten daar houd ik niet echt van. :expressionless: maar even veder, ik had dus een vraagje; weten jullie leuke sporten?

Je belly?
En fruit valt niet echt te lusten. En sporten is wel leuk, als je de juiste sport hebt gekozen.

Ik rijd paard, geweldige sport en ik ben blij dat ik er op ben gegaan.
Twee jaar geleden ben ik begonnen ongeveer, ik had nooit iets met paarden en ik was er zelfs bang voor dat ze me trapte. Nu echt niet meer.

Dansen is leuk!
Als je een beetje muzikaal bent, zou je het kunnen proberen :grin:
En dan is er ook nog veel keuze: streetdance, zumba, stijldansen, ballet, jazz-ballet, enz.

Ik ben wel muzikaal ofzo maar wel stijf!

Zumba is erg leuk, dat kan je op de sportschool doen. Daar hoef je niet echt voor te kunnen dansen.

Ok , zumba lijkt mij ook wel erg tof.:grinning:

Zumba is best leuk ja. Het is tenminste niet saai om te doen.
Je kunt ook gaan roeien misschien! Of op voltige gaan.
Je kunt ook een abbonement nemen op het zwembad en iedere ochtend baantjes trekken.

kickboksen

Ik doe aan tennis en dansen ik dans meestal hip hop en streetdance super leukalle 3:dance1:

Mijn ervaring is, is dat ik bepaalde sporten pas leuk ga vinden als ik er goed in ben. Vroeger haatte ik hardlopen, maar op een gegeven moment ben ik gewoon begonnen met trainen. Nu, 2 jaar verder, loop ik 3x in de week een uur hard en ik vind het heel erg leuk. Mijn tip is dus om gewoon aan iets te beginnen. Je zal zien dat je het steeds leuker zal vinden, omdat je er steeds beter in wordt. En als je bepaalde doelen stelt en je haalt die op een gegeven moment, dan voel je je heel erg trots. =)

Volleybal!

Ik zit nu op volleybal,
ik heb eerst gebasketbald. maar dat vond ik niet leuk meer, want met wedstrijden zat je de helft van de tijd op de bank, omdat er altijd grote teams zijn.
Volleybal vind ik nu nog steeds leuk ! Maar je moet wel enthousiast mee doen. Niet als een zoutzak er bij gaan staan.:grin:
Of dansen ! Ik dans altijd in mn vrije tijd, streetdance/hiphop. Maar op mn kamer heb ik niet zo veel ruimte, dus doe ik het niet zo vaak meer$
Zumba lijkt mij ook wel leuk !
okeee kats levensverhaal^

xxxx

Het kan bijna niet dat je geen 1 soort fruit lust, want fruit is niet 1 ding.

Ik schreef dit hoor ; ’ is dat ik ZOWAT geen fruit lust ’

ik lust helemaal geen fruit^^ laatste keer dat ik dat at was ik 4 ofzo?
Maar Paardrijden is echt heel leuk, verder lijkt tennis me ook nog superleuk!