Hii!
Aan de ene kant wil ik heel graag sporten. Niet perse als doel om echt af te vallen, maar meer om spieren en conditie op te bouwen.
Ik heb vanavond een beetje zitten zoeken op youtube. Daar vond ik een soort van 12 weken workout programma van loveyourbodyguidenl. Dit lijkt me wel wat maar er zijn een paar dingen…
Wat ik sowieso niet wil is me aan een eetschema of dieet houden. Wat minder snacken vindt ik best oké maar af en toe een tussendoortje moet toch kunnen?
nu eet ik zo’n 2 broodjes met zoet beleg s’ochtend en s’middags 2 broodjes met vleeswaren, vaak kipfilet. en nog een koekje. S’avonds eet ik met mn ouders en zusje wat de pot schaft, om het maar zo te zeggen. Dit is overigens 6 dagen in de week gewoon groenten met aardappelen en een vleesje hoor! Behalve zondag, dan eten we patat. s’Avonds eet ik vaak nog wat lekkers.
Ik eet naar mijn idee dus best prima, en een heel andere eetpatroon is voor mij geen optie denk ik. Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken
Nu heb ik wel het geluk dat ik niet snel aankom en slank ben gebouwd.
Maar ik zit met wat dingen;
Ik sta er over het algemeen best positief tegenover maar ik krijg er aan de andere kant ook een extreem rot gevoel van. Sinds ik die workout videos heb gekeken zit ik nu al de hele avond sad op me kamer. Ik weet niet precies waarom maar ik merk wel dat ik mezelf ineens veel ‘dikker’ vind dan normaal.
Ik heb een tijdje in een ‘eetstoornis’ fase gezeten waarin ik in pro aan groepen zat enzo. Ik ben daarmee niet heel erg afgevallen het was meer dat dat me super onzeker maakte. Heel slecht en ik wil ook echt niet dat het die kant op gaat want ik ben verders een heel tevreden en gelukkig meisje.
Ik ben 15, ben 1.70 lang en weeg 51 kg.
Ik hoor graag jullie verhalen, tips enzovoort.
xx