Sporten

Hey girls, ik ging vandaag dus voor het eerst naar de sportschool na zolang uitstellen ging ik haha nou ik probeer dus 10 kilo af te vallen maar ik heb echt geen conditie en had het dus ook erg moeilijk want ik dus deed is: 35/45 minuten cardio ongeveer op de loopband, de fiets, en nog iets maar ik kom daar even niet op maar het was allemaal cardio bij elkaar was het dus die 35 tot 45 minuten. Maar ik hou het gewoon simpelweg niet lang vol en ik deed maar wat 10 minuten hier 10 daar etc. Mijn vraag is dus zou iemand mij een goed schema kunnen vertellen voor iemand die echt geen goede conditie heeft maar ik wil echt die 10 kilo kwijt. Dankjewel alvast

Gewoon rustig opbouwen.

Je zou eventueel krachttraining kunnen doen in combinatie met cardio.
Bijvoorbeeld 1 dag focus je op het trainen van je armen ander dag benen en dan doe je daarna 20min cardio.
Krachttraining in combinatie cardio (HIIT) schijnt effectiever te zijn.

En daarnaast gewoon heel gezond eten

Ik zou bij iemand van je sportschool om een schema vragen. Die mensen kunnen je vaak erg goed helpen. (:

Ik zou iemand in de sportschool vragen. Dan kan je aangegeven wat je wilt bereiken en daarop maken ze een schema.

Als je het op gaat bouwen wordt je conditie vanzelf beter, verwacht niet gelijk van je dat je alles gelijk heel lang kan. Verder zou ik inderdaad een schema maken met een van de sport instructeurs van de sportschool.

Ik ga mij ook inschrijven voor sportschool. Maar het lijkt mij wel eng. Ik heb geen conditie en geen ervaring… Ik durf eigenlijk niet, maar ik wil graag fitter worden, dus ja.