heyy ik zit met een probleem. ik en mijn ouders en broertje hebben een abbonnement op de sportschool. Maar het probleem is niemand gaat. terwijl ik heel graag wil gaan. door serieuze angstproblemen ( hiervoor zit ik ook Bij de ggz) kan ik niet alleen gaan. mijn broer gaat als het hem uitkomt omdat hij ook heel druk is met school. mijn moeder werkt vijf dagen in de week en moet elke avond nog huiswerk maken met mijn broertje ( ook te druk dus ) mijn broertje zou kunnen meegaan maar hij vind de sportschool stom en als we daar zijn is hij binnen een halfuur weer weg. nu zouden jullie kunnen zeggen en je vader dan? ja hij zo kunnen meegaan. maar hij gebruikt altijd het excuus dat hij het te druk heeft met het huishouden. terwijl hij de helft van de dag voor de tv zit niks te doen, Dus hij zou best een uurtje tijd kunnen maken en het sporten zou hij ook kunnen gebruiken. Mijn ouders gaan altijd in het weekend maar dan kan ik niet gaan want ik heb zaterdag basketbal training en zondag wedstrijd.
Ik weet dus niet echt wat ik moet doen. sporten thuis vind ik niet zo leuk want ik weet dan nooit goed wat ik moet doen en vind het meestal ook maar een beetje saai.
En iedereen zegt dat je oas na twintig minuten vet gaat verbranden vind ik die 8 minuten workouts ook maar een beetje nutteloos…
Dus als jullie weten hoe ik dit kan oplossen? of misschien workouts weten voor thuis laat het me dan even weten!