Sporten

Heeei,zit nu al zollang erover na te denken en kan dus echt niet kiezen…
Zit nu al ongeveer 5 jaar 1 keer in de week op kunstschaatsen maar dat is alleen van oktober tot eind maart… Zomers en in de lente heb ik dus niks!
Zit er dus aan te denken om op hockey te gaan maar ben meschien te oud, ben al 15…
Me kunstschaatsen is rond de 200 euro…
En als ik op hockey ga komt er nog eens 400 euro bij… en dan moet ik nog stick etc kopen…
Vinden jullie dit veel? haha… best prijzig…
ik weet niet wat ik nou moet doen, ben al maanden aan het na denken maar kom er niet uit!
Wat zouden jullie doen?

xxx

Je kunt best nog op hockey gaan hoor, zo oud ben je nog niet. Qua kosten, daar kan ik niks over zeggen, als je het zelf moet betalen is het wel veel ja, maar als je naar de sportschool gaat ofzo kost je dat ook vaak al 30 euro per maand.

Volgensmij ben je nooit te oud om een nieuwe sport te gaan doen. Ik ben op m’n 13e volgens mij ook pas begonnen met voetballen. Over de kosten? Geen idee

De sportschool is een goeie optie voor het hele jaar, ook voor naast je kunstschaatsen. Het zal zelfs je kunstschaatsen verbeteren! Bij hockey zal dat juist niet zo zijn, denk ik.

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat ik toch naast dat ik kunstschaatsen doe op hockey ga!
Bedankt!
xxxxx

Ik ga onbeperkt naar de sportschool voor een bedrag van 15,95 per maand. :slightly_smiling_face:

Wat een bijzondere sport, kunstschaatsen, ik zou er niets van kunnen. Hockey is duur. Mag ik vragen wat, naast geld, je nog meer tegenhoudt om NIET te gaan hockeyen?

Je kunt ook skeeleren in de zomer, dan gebruik je ook dezelfde spieren als met schaatsen (?)

Nou, ik ben al 15 en andere zitten er al veel langer op en ik moet dan dus nog veel leren… + (bijna) elke zaterdag moet je hockeyen… en dan heb je geen vrije tijd dat je ergens heen kunt gaan op zaterdag zeg maar… maar het lijkt me wel heel gezellig!

jaa kan ook wel heb ik ook geprobeert maar dat is toch wel iets anders met afzetten en achteruit en sprongen enzo… maar toch bedankt!